Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#46299SIPO

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 4 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2020, před 4 lety

Marie Vozábová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Obdržela jsem nedoplatek SIPO
Nerozumím , mám zadanou platbu inkasem
Spojovací číso: 8005711448
Variab.symbol : 5267716632

Adresa : K Letišti 153 , 36001 Karlovy Vary
Předem děkuji za vyřízení a kde se stala chyba.
S přáním hezkého dne
Marie Vozábová


Požadované řešení

Pouze prosím o vysvětlení , kde se stala chyba


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2020 15:37, před 4 lety

Obchodní podmínky pro platby SIPO (https://www.ceskaposta.cz/documents/10180/282551/OP-SIPO-platci.pdf/92f68ed2-ee35-f20a-d5a4-90e42843f4a9) v čl.9 a následujících uvádějí:

Reklamaci zaplacených plateb nebo poskytnutých Služeb SIPO ČP je možno uplatnit po dobu 3 let ode dne vystavení příslušného dokladu na Provozovně, písemně na adrese Česká pošta, s.p., oddělení SIPO, Wolkerova 480, 749 20 Vítkov, příp. e-mailem na adrese siporeklamace.vakvi@cpost.cz.

Plátce bude informovat o výsledku a případném řešení, a to v termínu do 15 pracovních dnů.

V čl. 9.2. obchodní podmínky uvádí: Reklamací nelze napadat výši jednotlivých Platebních položek SIPO, ani jejich oprávněnost. Případnou nesrovnalost tohoto charakteru lze řešit výhradně s Příjemcem, který danou platbu předepsal.

Zde tedy záleží, zda došlo k pochybení na straně České pošty, pak je vhodné uplatnit reklamaci, či příjemce platby. V takovém případě je třeba žádat příjemce o vydání bezdůvodného obohacení.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.