Společnost


Jan Tropp A.J. Gold Company, SE

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46301Rozbitý telefon

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2020, před 4 lety

Jaroslava Šebková

Znění stížnosti

U této společnosti jsem si koupila iPhone 7, Rose gold, 32GB. Zaplatila jsem za mobil a novou baterii. Po zapnutí jsem zjistila, ze nefunguje Wi-Fi a ze nemám novou baterii v mobilu. Zavolala jsem, pan ochotně a vstřícné, ze buď vymění nebo pošlou zpet 300kc na účet za baterii. Týden ubehl a nic nepřišlo na účet. Psala jsem e-mail, ze po týdnu nefungovala Wi-Fi na mobilu, žádná odpověď. Po zjištění na internetu jsem zjistila, ze je to nějaká společnost, která prodává rozbité telefony a nevrací peníze. Tím to chci upozornit ať lidi nekupuji u této společnosti žádný telefon. 4650Kc ve vzduchu.


Produkt

iPhone 7, Rose Gold, 32GB


Požadované řešení

Chci dostat slevu a nebo alespoň vrátit 300kc za baterii, kterou mi nevymenili.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2020 14:50, před 4 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Nevyřídí-li prodávající reklamaci včas, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a tím se dopouští přestupku, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2020 18:54, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.