Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Obracím se na vás s rozhořčením a velkým zklamáním. Jsem dlouholetá zákaznice Kauflandu. Akce za věrnost 11.11.-29.12. mně potěšila a zároveň
velice zklamala. Zboží za věrnostní body, konkrétně kontaktní gril, nebylo
již druhý den ani nijaký další den. Na dotaz proč tomu tak je mi bylo sděleno že nejsou a ani nebudou ani nelze nijaká rezervace.
Jsem velmi rozhořčena nesolidností a žádám důrazně vysvětlení, proč takové
jednání. Jedná se o prodejnu Vypich.
Nebo se mám obrátit ČOI z důvodu klamání zákazníka, nebo snad na media.
Vaše zákaznice Věra Jirásková
Kontaktní gril Tefal Optigrill GC706D34
Zdůvodnění a sjednání nápravy.
|
Tweet |
Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že věrnostní akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: