Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#46303Klamání zákazníků

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2020, před 4 lety

Vladimír Jirásek

Znění stížnosti

Obracím se na vás s rozhořčením a velkým zklamáním. Jsem dlouholetá zákaznice Kauflandu. Akce za věrnost 11.11.-29.12. mně potěšila a zároveň
velice zklamala. Zboží za věrnostní body, konkrétně kontaktní gril, nebylo
již druhý den ani nijaký další den. Na dotaz proč tomu tak je mi bylo sděleno že nejsou a ani nebudou ani nelze nijaká rezervace.
Jsem velmi rozhořčena nesolidností a žádám důrazně vysvětlení, proč takové
jednání. Jedná se o prodejnu Vypich.
Nebo se mám obrátit ČOI z důvodu klamání zákazníka, nebo snad na media.

Vaše zákaznice Věra Jirásková


Produkt

Kontaktní gril Tefal Optigrill GC706D34


Požadované řešení

Zdůvodnění a sjednání nápravy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2020 14:44, před 4 lety

Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že věrnostní akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.11.2020 19:54, před 4 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2020 16:51, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.12.2020 16:59, před 4 lety


Vladimír Jirásek

Hodnocení: