Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
dne 6.11. moje matka při placení nákupu platila stravenkami - 2 kusů, dohromady za 140 Kč a zbytek doplatila kartou. Doma si všimla, že ji na pokladně za tyto dvě stravenky strhli pouze 1.40 Kč, místo 140 Kč. Tímto přišla o 139 Kč.
Druhý den šla tuto záležitost řešit se zástupkyní prodejny. Ta ji odmítla reklamaci uznat, že by to musela zaplatit ze svého. Byla prý hodně neochotná a moje matka je již starší osoba, tak se nechala se odbýt. Účtenku pochopitelně mám. Bohužel nevidím kolonku, kam ji vložit.
Tato situace mě dost pobouřila. Je neuvěřitelné, jak se jedná se staršími lidmi. Jde o princip a já si přeji, aby toto bylo řešeno vrácením částky 139 Kč. Jak se vypořádáte s danou zástupkyní vedoucí nechám na Vás. Vaše zaměstnanci, vaše vizitka.
S pozdravem
Ilona Kadaníková
vrácení 139 Kč
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohla spotřebitelka zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.
Spotřebitel nám sdělil, že stížnost byla kladně vyřízena a došlo k vrácení peněz. Z toho důvodu ji uzavíráme.