Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#46306Neuznaná reklamace na pobočce Akademika Berny 383/10a Hradec Králové

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2020, před 4 lety

Ilona Kadaníková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 6.11. moje matka při placení nákupu platila stravenkami - 2 kusů, dohromady za 140 Kč a zbytek doplatila kartou. Doma si všimla, že ji na pokladně za tyto dvě stravenky strhli pouze 1.40 Kč, místo 140 Kč. Tímto přišla o 139 Kč.
Druhý den šla tuto záležitost řešit se zástupkyní prodejny. Ta ji odmítla reklamaci uznat, že by to musela zaplatit ze svého. Byla prý hodně neochotná a moje matka je již starší osoba, tak se nechala se odbýt. Účtenku pochopitelně mám. Bohužel nevidím kolonku, kam ji vložit.
Tato situace mě dost pobouřila. Je neuvěřitelné, jak se jedná se staršími lidmi. Jde o princip a já si přeji, aby toto bylo řešeno vrácením částky 139 Kč. Jak se vypořádáte s danou zástupkyní vedoucí nechám na Vás. Vaše zaměstnanci, vaše vizitka.
S pozdravem
Ilona Kadaníková


Požadované řešení

vrácení 139 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2020 15:41, před 4 lety

V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohla spotřebitelka zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2020 10:29, před 4 lety

Spotřebitel nám sdělil, že stížnost byla kladně vyřízena a došlo k vrácení peněz. Z toho důvodu ji uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.