Společnost


Shoebox CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#4631Reklamace zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2014, před 10 lety

Jindřiška Augustinová

Znění stížnosti

Dne 5.5.2014 jsme zakoupili boty Vans v obchodě Office shoes. Dne 13.9.2014 jsme obuv reklamovali z důvodu vyšisování barvy. Reklamace nám byla zamítnuta z důvodu nevhodného užívání.
přímé znění prodejce je toto:
Ztráta barvy je jasným důkazem nedodržení pokynů k užívání a ošetření obuvi, o kterých jste poučena v záručním listě.
Materiál sám od sebe neztratí barvu obvyklým nošením.

Boty byly nošeny cca 10 - 15x. Tímto boty nejsou nošeny ani 6 měsíců.Vyjádření prodejce považuji jako nesmyslné.


Požadované řešení

požadujeme vrácení pěněz z důvodu nekvalitního zboží. V totmo případě se jedná o možné odstoupení od smlouvy do 6 měsíců.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2014 14:24, před 10 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že obuv nebyla vadná při převzetí.
Do doby než bude domněnka vyvrácena, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Odstoupení je tedy až poslední možností, pokud není možné reklamaci vyřešit opravou nebo výměnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.10.2014 11:11, před 10 lety

Dobrý den, paní Augustinová,

Jak sama citujete z naší zprávy Vám, materiál sám od sebe neztratí barvu obvyklým nošením a hlavně ztráta barvy je jasným důkazem nedodržování pokynů nejen užívání, ale také hlavně ošetření a údržby obuvi.
Jak jsme již zmiňovali v našem posledním vyjádření, toto stanovisko k reklamačnímu řízení č. 4000001861 je konečné a jako spotřebitel máte v této fázi samozřejmě právo postupovat dle vlastního uvážení.

Děkujeme za pochopení.

Za Shoebox CZ s.r.o.,

Ondřej Kohút

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2015 17:37, před 10 lety

Vzhledem k tvrzení prodávajícího považujeme stížnost za uzavřenou s nedosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.