Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, klientem vodafone jsme 15 let v minulost jsme měli nějaké problémy a i jsme zvažovali odchod. Zůstali jsme ... chyba!!! Nikomu vodafone již nedoporučujeme.
Dva měsíce řešíme přemístěni internetu na novou adresu v rámci stejného bydliště jen par metru dále... !!!! V době , tak nelehké z důvodu Covid 19 je to Vodafonu vše jedno a na své zákazníky kašle ... distančního výuka našich 3 děti je vůbec nezajímá .. podotýkám, ze internet si stále platíme, i když ho nemáme!!!!!!!! Po 2 měsících měl dorazit dnes 19.11.2020 technik( potvrzeno SMS) nedorazil !!! Tak jsme opět volali, kde se technik zdržel!!!! máme si 5 dni počkat a zavolají , kde je...
No Vodafone hrůza... jdeme jinam , jen musíme počkat do února 2021 brali jsme u nich telefon pro syna CHYBA!!!
Nevěříme , že se internetu dočkáme.. jsme v kleci ...
ROZHODNĚ VODAFONE NEDOPORUCEJEME!!!!!!!!!
Internet
|
Tweet |
Pokud byla dohodnuta instalace či úprava zařízení, potom platí, že dohodnuté termíny by měly být ze strany společnosti dodrženy.
Dobrý den, paní Chnoupkova, mrzí nás vzniklé komplikace. Rádi se na tuto záležitost s Vámi podíváme. Prosím napište nám na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Děkujeme.
Přeji Vám pěkný den.
Lenka Pilná
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Stížnost z důvodu duplicity uzavíráme. Komunikace mezi subjekty může pokračovat pod stížností s ID 45960.