Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#463142 měsíční řešení internetu u Vodafone

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2020, před 4 lety

Iveta Chnoupkova

Znění stížnosti

Dobrý den, klientem vodafone jsme 15 let v minulost jsme měli nějaké problémy a i jsme zvažovali odchod. Zůstali jsme ... chyba!!! Nikomu vodafone již nedoporučujeme.
Dva měsíce řešíme přemístěni internetu na novou adresu v rámci stejného bydliště jen par metru dále... !!!! V době , tak nelehké z důvodu Covid 19 je to Vodafonu vše jedno a na své zákazníky kašle ... distančního výuka našich 3 děti je vůbec nezajímá .. podotýkám, ze internet si stále platíme, i když ho nemáme!!!!!!!! Po 2 měsících měl dorazit dnes 19.11.2020 technik( potvrzeno SMS) nedorazil !!! Tak jsme opět volali, kde se technik zdržel!!!! máme si 5 dni počkat a zavolají , kde je...
No Vodafone hrůza... jdeme jinam , jen musíme počkat do února 2021 brali jsme u nich telefon pro syna CHYBA!!!
Nevěříme , že se internetu dočkáme.. jsme v kleci ...
ROZHODNĚ VODAFONE NEDOPORUCEJEME!!!!!!!!!


Požadované řešení

Internet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2020 08:51, před 4 lety

Pokud byla dohodnuta instalace či úprava zařízení, potom platí, že dohodnuté termíny by měly být ze strany společnosti dodrženy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.11.2020 13:51, před 4 lety

Dobrý den, paní Chnoupkova, mrzí nás vzniklé komplikace. Rádi se na tuto záležitost s Vámi podíváme. Prosím napište nám na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Děkujeme.

Přeji Vám pěkný den.

Lenka Pilná
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2020 16:42, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2020 12:18, před 4 lety

Stížnost z důvodu duplicity uzavíráme. Komunikace mezi subjekty může pokračovat pod stížností s ID 45960.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.