Společnost


IKEA Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#46315Jak nakupovat on-line

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2020, před 4 lety

Jan Červinka

Znění stížnosti

IRMA IKEA SI DĚLÁ BLÁZNY ZE ZÁKAZNÍKŮ?!!!

Jak nakupovat on-line
Sedět doma nyní možná musíte, ale koukat na prázdné stěny rozhodně ne! Náš on-line e-shop je vám k dispozici 24/7, tak proč nevyužít volný čas a konečně si nezútulnit bydlení či dokoupit vysněný nábytek? S dopravou až do domu či firmy je to hračka!


Je nám to líto, ale z kapacitních důvodů dnes nemůžeme přijmout další objednávku. Začátek nákupu je stanoven na 7:00 a nakupovat je možné až do naplnění denní kapacity vybraného obchodního domu. Z důvodu velkého zájmu je kapacita omezena. Nákupní seznam si prosím uložte a nákup dokončete v následujících dnech.


Produkt

nákup on-line Ikea propaguje , ale neprovozuje


Požadované řešení

ZVEŘEJNIT ALESPOŃ NA STRÁNKÁCH IKEA, ŽE NÁKUP ON-LINE NENÍ MOŽNÝ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2020 16:47, před 4 lety

Byl-li při nabízení výrobků a služeb užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon.

Společnost se však klamavého konání nedopouští, pokud skutečně vyčerpala své zásoby nebo pokud ztratila v danou chvíli schopnost své inzerované služby plnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2021 19:18, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.