Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den. Výhradně vždy nakupuji v Bille. Dnešním dnem mi došla trpělivost. COKOLIV koupeno , kde byl znak “česká farma” je naprostá KATASTROFA!!!!!! Cibule krásná zvenku, rozriznete a 9 z 10 kusů NA VYHOZENI!!!! Jablka, naprosto to samé. Chut rajčat? Nebudu ani zmiňovat. Bohužel, velice si zakládám na tom, ze když už chcete tyto ceny, tak ať je to čerstvé!!! Končím. Nikdy více.
Přeji hezky zbytek dne, Soukupová.
Česká farma
Nemám problém zaplatit co za to chcete. Ale ať kvalita odpovídá!!!!!! Opravdu otřes.....
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.