Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#46317Česká farma

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2020, před 4 lety

Denisa Soukupová

Znění stížnosti

Dobrý den. Výhradně vždy nakupuji v Bille. Dnešním dnem mi došla trpělivost. COKOLIV koupeno , kde byl znak “česká farma” je naprostá KATASTROFA!!!!!! Cibule krásná zvenku, rozriznete a 9 z 10 kusů NA VYHOZENI!!!! Jablka, naprosto to samé. Chut rajčat? Nebudu ani zmiňovat. Bohužel, velice si zakládám na tom, ze když už chcete tyto ceny, tak ať je to čerstvé!!! Končím. Nikdy více.
Přeji hezky zbytek dne, Soukupová.


Produkt

Česká farma


Požadované řešení

Nemám problém zaplatit co za to chcete. Ale ať kvalita odpovídá!!!!!! Opravdu otřes.....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2020 07:57, před 4 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2020 10:30, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.