Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
objednal jsem si vzorek K2 za 49-a mesic na to mi doslo velke baleni za 599-ktere jsem si neobjednal.Doufam ze mi to nebude dale chodit
vitamin K2 60 tab.-599-
zakaznicke cislo-0988676,č.zasilky 11094279 preji si aby dale mi nic nechodilo a vymazali si moje udaje a adresu
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitelka si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitelky) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Vážený pane Utekale,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že Vámi uvedená zásilka produktu Vitamín K2 Vám byla zaslána, protože jsme z Vaší strany neobdrželi požadavek na zrušení pravidelného zasílání v termínu dle příslušného věrnostního programu. Pokud si zásilku nepřejete ponechat, můžete ji zaslat zpět na naši adresu NaturaMed Pharmaceuticals, U Smaltovny 625, 370 01, České Budějovice. Pravidelné zasílání produktu bylo k dnešnímu dni ukončeno a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Ja jsem si zadne pravidelne zasilaniK2 neobjednal,tak nevim co bych mel rusit.Zasilku jsem uz zaplatil abych nahoudou nemel problemy se soudnim vymahanim.Tak to proste resite,zasilku proste vhodite do schranky a pocitate s tim ,ze to kazdy radsi zaplati.
Vážený pane Utekale,
rádi bychom Vás informovali, že objednávku produktu Vitamín K2 jsme obdrželi prostřednictvím webového formuláře, vyplněného na stránkách www.vitamink2.cz. V obchodních podmínkách, se kterými jste souhlasil je uvedeno : "Ve Vašem prvním balíčku obdržíte 1 měsíční balení Vitamínu K2 ZDARMA, zaplatíte jen 49 Kč za poštovné a balné.
Za měsíc Vám automaticky zašleme další balení obsahující 60 kapslí, což je dávka na dva měsíce užívání, a poté stejné balení každý druhý měsíc. Cena tohoto dvouměsíčního balení je 599 Kč, poštovné a balné hradíme my. Pravidelné zasílání produktů můžete kdykoliv a bezplatně přerušit, změnit interval zasílání, objednat si zásilku navíc či další zásilky zcela zrušit. Pokud si přejete jakkoli upravit zasílání, kontaktujte prosím, písemně (emailem, poštou) nebo telefonicky naše zákaznické centrum". Více na https://www.vitamink2.cz/.
Našim zákazníkům ale nabízíme vrácení neporušeného zboží i nad rámec zákonné lhůty 14ti dní, a to do 90ti dní od jeho obdržení. Proto, nemáte-li o něj zájem, můžete nám ho zaslat zpět na naši adresu U Smaltovny 625, 370 01, České Budějovice. Po doručení balíčku do našeho skladu Vám úhradu poukážeme zpět na Váš bankovní účet. Jak jsme Vás již informovali, Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.