Počet nahlášených stížností: | 35 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
12.11.2020 jsem v eshopu udelal objednavku č.23.11695. Do ted zbozi nebylo eshopem odeslano na moji adresu. Na moji otazku kdy mam zbozi ocekavat, eshop odpovedel "Jakmile se vrátí CCCP" a na upozorneni ze pokud eshop zbozi neposle tak se obratim na ČOI, dostal jsem odpoved "Stěžovat si můžete u Putina". Nechal jsem se okrást o 57,- Kč. To by nebyla až taková tragédie, v životě jsou horší věci, horší je, že drzost a sprostota eshopu mi již delší dobu udržuje znepokojivě vysokou hladinu adrenalinu.
Objednané zboží a doprava: - 3 - Lampiony Štěstí Svatební - BÍLÁ 1ks - dvojnásobné palivo - 19.00 Kč * 1 = 19.00 Kč - 4 - Lampiony Štěstí Svatební - MODRÁ 1ks - dvojnásobné palivo - 19..00 Kč * 1 = 19.00 Kč - 9 - Lampiony Štěstí Svatební - ČERVENÁ 1ks - dvojnásobné palivo - 19.00 Kč * 1 = 19.00 Kč - Doprava: Běžný balík ČP, 3-5 dní dodání (Bankovním převodem předem) = 0.00 Kč ------ Konečná cena: 57.00 Kč
Požaduji vraceni penez na muj učet.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.