Společnost


Zelená elektřina s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#46321Nevyúčtování dodávky plynu za rok 2020

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2020, před 4 lety

Milan Ježil

Znění stížnosti

Dobrý den,do dnešního dne jsem neobdržel vyúčtování plynu za rok 2020.Opisování stavu plynoměru bylo provedeno distributorem 25.10.2020.Přesně stejně jsem musel reagovat přes Vaše stížnosti už loni.Doufám v rychlé vyřízení ze strany dodavatele.Děkuji.Milan Ježil.


Požadované řešení

Vyúčtování plynu za rok 2020.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2020 13:42, před 4 lety

Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.11.2020 14:01, před 4 lety

Dobrý den,
zadal se urgentní požadavek o vystavení vyúčtování a dnes bude zákazníkovi vystaveno a odesláno na adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.12.2020 12:14, před 4 lety


Milan Ježil

Dobrý den,vystavené vyúčtování přišlo 23.11.2020.Teď ještě čekám peníze na účet,kde je doba splatnosti 5.12.2020.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2020 10:41, před 4 lety

Na základě výše uvedeného stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl doplnit informaci, až mu peníze dorazí, a stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.12.2020 11:33, před 4 lety


Milan Ježil

Dobrý den,peníze na účet dorazili.Děkuji za vyřízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.3.2021 06:36, před 4 lety

Naše společnost se nevyjadřovala, protože se domnívala, že vystavením vyúčtování a poukázáním přeplatku na účet bere stížnost za vyřešenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2021 06:57, před 4 lety

Na základě výše uvedeného vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.