Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,do dnešního dne jsem neobdržel vyúčtování plynu za rok 2020.Opisování stavu plynoměru bylo provedeno distributorem 25.10.2020.Přesně stejně jsem musel reagovat přes Vaše stížnosti už loni.Doufám v rychlé vyřízení ze strany dodavatele.Děkuji.Milan Ježil.
Vyúčtování plynu za rok 2020.
|
Tweet |
Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Dobrý den,
zadal se urgentní požadavek o vystavení vyúčtování a dnes bude zákazníkovi vystaveno a odesláno na adresu.
Dobrý den,vystavené vyúčtování přišlo 23.11.2020.Teď ještě čekám peníze na účet,kde je doba splatnosti 5.12.2020.
Na základě výše uvedeného stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl doplnit informaci, až mu peníze dorazí, a stížnost uzavřít.
Dobrý den,peníze na účet dorazili.Děkuji za vyřízení.
Naše společnost se nevyjadřovala, protože se domnívala, že vystavením vyúčtování a poukázáním přeplatku na účet bere stížnost za vyřešenou.
Na základě výše uvedeného vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.