Počet nahlášených stížností: | 342 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.
Též jsem obdržel výzvu k uhrazení poplatku 5000KČ.
Registraci jsem provedl v srpnu 2020, tedy v době po doplnění informace o zpoplatnění před tlačítko registrovat.
Domnívam se však, že tato informace je nedostatečná z několika důvodů:
Informace o zpoplatnění je uvedena až ve spodní části pod registračním formulářem.
Informace o zpoplatnění nebyla v předchozí komunikaci nikde zmíněna. Ve chvíli vyplňování registračního formuláře spotřebitel netuší o poplatku.
Informace o zpoplatnění je snadno přehlédnutelná!
Výše částky není uvedena, musí se na ni prokliknout odkazem.
Po prokliknutí na ceník jsou zvrchu uváděné ceny "zdarma" je opět nutno rolovat k uvedenému poplatku.
Poplatek 5000KČ je neadekvátní za poskytnuté služby.
Kdyz už je služba zpoplatněna, očekával bych řádově nižší částku.
Z důvodů výše uvedených a s přihlédnutím k nárustu stížností ostatních spotřebitelů se domnívám, že opatření firmy centrum aukcí s.r.o. z jara 2020 (doplnění informace o zpoplatnění) je nedostatečné a to i přes rozhodnutí ČOI.
Důkazem je četnost nespokojených spotřebitelů s průhledností poplatku.
Žádám o smírné řešení sporu. Potvrzení mé registrace jsem provedl v omylu, neboť jsem si informace o poplatku z důvodů výše uvedeného nevšiml a to i přes to, že si běžně čtu vždy všechny informace týkající se registrací či podpisů smluv.
S pozdravem
Jaroslav Rosol
S-dražby.cz - poplatek za registraci spojený s poskytnutím informace o nemovitosti
Zrušení nebo snížení poplatku za registraci.
|
Tweet |
Pokud došlo k registraci (na adrese https://www.s-drazby.cz/registrace.html) až po 26. 2. 2020, spotřebitel byl velmi pravděpodobně poučen o tom, že registrace je zpoplatněna. Společnost totiž na přelomu února a března provedla úpravu spočívající v tom, že tuto informaci před tlačítko „Registrovat se“ doplnila. Vzhledem k tomu, že je hned za touto informací umístěn také odkaz na aukční podmínky a ceník, nelze již tvrdit, že spotřebitel nebyl o zpoplatnění registrace poučen. Dodáváme však, že pro účely jasného informování by dle našeho názoru bylo vhodnější ještě uvádět částku, kterou je nutné zaplatit rovnou, či ji aspoň v ceníku odlišit od ostatních.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den pane Rosole, pokud zde zpochybňujete rozhodnutí ČOI, tak již opravdu nevíme co k tomu dodat. ČOI je kontrolní a dozorový orgán nad činností podnikatelů, závěry tohoto orgánu by měla být pro všechny závazná, nebo si opravdu myslíte, že Váš názor má větší váhu než rozhodnutím ČOI? Opravdu si to myslíte? Ohledně počtu stížností, které uvádíte, tak zde můžeme zcela jasně a jednoznačně prohlásit a vždy jsme schopni toto tvrzení zcela jasně prokázat a doložit, že počet stížností zde nepřesahuje ani 2% našich klientů, chápete to? Aby jste měl opravdu představu co obnáší naše činnost, tak Vám některé naše činnosti osvětlíme níže, poté již budeme doufat, že si nikdy nebudete myslet, že tato služba nemá hodnotu. Z Vašeho vyjádření je zcela zřejmé, že nemáte ani částečnou potuchu o tom, co všechno naše činnost obnáší. Níže si prosím přečtěte co vše se musí udělat, aby klient dostal do emailu pouze posudek a vyhlášku.
Pokud si opravdu běžně čtete všechny dokumenty, tak jste musel o poplatku 100% vědět, jelikož je uveden v předsmluvní dokumentaci OPAKOVANĚ, stejně tak v kořenové smlouvě opět OPAKOVANĚ.
Nákup nemovitosti z dražeb je možnost jak výhodně (s finanční slevou) nakoupit nemovitost. Tomuto výhodnému nákupu však předchází řada kroků a úkonů, které běžně nejsou kupujícím známy a tudíž pro tento nákup potřebují odbornou pomoc. Jednak se jedná o samotnou registraci na dražbu, která je v některých případech ne vždy jednoduchá (autentizace listin, doložení totožnosti…atd.), dále nutnost složit dražební jistinu a realizovat samotnou účast na dražebním jednání. Tomuto předchází kontrola dražební vyhlášky a znaleckého posudku z naší strany. Z naší strany jsme ve všech těchto krocích našim klientům nápomocni.
Aby vůbec se naši potencionální klienti mohli o nových a prověřených dražbách vůbec dozvědět, musíme tyto dražby vyhledat, prostudovat jejich výhodnost, zaplatit poměrně nákladnou inzerci na realitních serverech a s našimi potencionálními klienty komunikovat, včetně telefonické a emailové podpory, která je samozřejmě založena na lidských zdrojích, které jsou velmi finančně nákladné. Toto vše se realizuje pro naše potencionální klienty bezplatně. Ještě tedy jednou:
VYHLEDAT DRAŽBY…..lidské zdroje
VYBRAT TY DRAŽBY, KTERÉ MAJÍ SMYSL A JSOU VÝHODNÉ….lidské zdroje
ZADAT PLACENOU INZERCI TĚCHTO DRAŽEB…….lidské zdroje
ZAPLATIT INZERCI……finance
POSKYTNOUT KLIENTŮM TELEFONICKOU A EMAILOVOU PODPORU……lidské zdroje
VŠE PRO POTENCIONÁLNÍ KLIENTY BEZPLATNĚ…..za nula Kč
Pokud se již z potencionálního klienta stane registrovaný klient, je naše podpora pro výhodný nákup již směřována cíleně a to ke konkrétní nemovitosti, kterou si klient vybral a to zasláním všech příslušných dokumentů a opět uvádíme dokumentů, které někdo musel vyhledat, zkontrolovat, pročíst atd….již samozřejmě v rámci registrace, která je zpoplatněna registračním poplatkem.
V případě aktivní účasti na dražbě můžeme klienta zastoupit, pomoci s financováním dražební jistoty a všech ostatních činností popsaných ve smlouvě, po dražbě se řeší vyklizení nemovitosti, popř. dofinancování části kupní ceny, popř. řešit předražek.
Podívejte se do smlouvy, jaké činnosti je možno využít a podívejte se výše kolik energie se musí vydat, aby si jen potencionální klient mohl přečíst inzerát o výhodné dražbě a to zcela zdarma.
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den, děkuji Vám za objasnění. Já samozřejmě nezpochybňuji rozhodnutí ČOI, jedná se o můj osobní názor na věc. Rozumím že máte s agendou náklady, které musíte nějak uhradit. Samozřejmě, jako každý.
Uvádíte že info o poplatku je uvedeno opakovaně a opakovaně. Škoda, že jej neuvádíte alespoň jednou hned v emailu, kterým se zákazník proklikne k registraci.
Smouvu a podmínky jsem při registraci nečetl, protože jsem netušil, že registrací nějakou smlouvu vůbec uzavírám.
Nicméně je to moje chyba, souhlasím.
Poplatek jsem Vám dnes uhradil v plné výši 5000KČ.
Dle smlouvy je tím věc uzavřena.
Já Vám děkuji za zkušenost a přeji příjemné svátky a hodně zdraví.
Dobrý den pane Rosole, děkujeme za Vaše vyjádření a za úhradu poplatku. Je velmi málo lidí, kteří umí přiznat své částečné pochybení a napsat fakta taková jaká jsou. Ohledně uveřejnění poplatku v emailu, tak toto není tak jednoduché, jak to na první pohled vypadá. Pokud by tam byla informace o poplatku, ale už ne o odměně 5% z ceny dosažené vydražením a mimořádné odměně 30% z případného rozdílu mezi cenou dosaženou vydražením a znaleckým odhadem, tak by toto právě bylo zmatečné, tudíž vše je popsáno v před smluvní a ve smluvní dokumentaci. Určitě si dokážete představit situaci, kdy klient je informován o poplatku v emailu, ale ne již o dalších případných odměnách a při úspěšné realizaci v dražbě by nám logicky klient tvrdil, věděl jsem z emailu pouze o poplatku, ale o ničem jiném, proto je to vše na jednom místě, tak aby to bylo transparentní. Pane Rosole, pokud by jste v budoucnu potřeboval zdarma poradit ohledně dražeb, zejména vystěhování, popř. řešení podílových transakcí na nemovitostech, nákupem nemovitostí z insolvencí, můžete se na nás obrátit, naše služby budete mít již zcela zdarma. Mějte se dobře a děkujeme za Vaše předchozí vyjádření.
Hodnocení:
Komentář: Další pokračovaní nemá smysl.