Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, po neustále se opakujících problémech s Vašimi službami už mě opravdu došla trpělivost a musím sepsat stížnost. Na vedení pošty ve Slušovicích a místní doručovatelku. Doručovatelka v místě mého bydliště ( Slušovice) je již paní v důchodovém věku a svoji práci krajně nezvládá. Buď poštovní zásilky vůbec nedoručí nebo je drze nechá někde jinde a pak díky bohu jsou ti lidé hodní a poštu mě doručí osobně s tím, že ji doručovatelka zanechala prostě u nich. Což dle mého názoru je krajně nevhodné a nepatřičné nechávat poštu na místě kam nepatří. A nebo místo, aby doručila balíček ani se neobtěžuje tady zastavit a ani nevhodí doručovací lístek a já po balíku třeba týden pátrám kde vůbec je. A když se dotazuji na vedení pošty u nás tak chování paní vedoucí je otřesné a to jsem ještě slušná. Paní je arogantní a absolutně neví co je slušné jednání a chování k lidem. Jen odsekne, že ji to nezajímá a ať si to řeším kde chci a ideálně ještě i dodá, že s paní doručovatelkou nemá nic společného.
Myslím, že by bylo patřičné dát zde jinou doručovatelku mladší která svoji práci bude dělat svědomitě a poctivě tak jak má a to samé platí i pro vedení místní pošty.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman