Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#46328Balík z DHL doručovaný Českou poštou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

25 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2020, před 4 lety

Pavla Litavcová

Znění stížnosti

Dobrý den,

už podruhé se mi stalo, že místo PPL, přebrala balíček od německé DHL Česká pošta. Ve chvíli, kdy se tak stalo, nebylo možné balíček v systému sledovat. Přesto, že jsem zaplatila poštovné 18 euro, degradovala pošta balíček na obyčejnou zásilku.

Nyní je podle DHL zásilka v ČR již třetí den, ale vůbec netuším, kde a jestli bude někdy doručen.

Je za tento stav odpovědná DHL, nebo Česká pošta? Myslím, že pokud pošta službu doručování zásilek z DHL provozuje, měla by nějak řešit následné sledování zásilek ve svém systému, např. přidělením jiného sledovacího čísla.


Požadované řešení

Při ztrátě balíku, poškození obsahu, nebo pozdním doručení chci vrátit poštovné a zaplatit cenu obsahu zásilky v kurzu eura, který byl v den, kdy jsem zboží a poštovné platila


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2020 11:17, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.