Společnost


Shoebox CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#4633Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2014, před 10 lety

Renata Frodlová

Znění stížnosti

Dobrý den,

byla mi uznaná reklamace obuvi SAP kód: VJRAPBQ-42, cena 1450, brand: VAN, název zboží AUTHENTIC, 42 na prodejně ve Zlíně, obchodní centrum Zlaté jablko. Bylo mi řečeno, že si můžeme vybrat místo toho jiné zboží, ale bohužel se mi nic nelíbilo. Protože to mám do tohoto obchodního centra z bydliště 70 km, nemůžu každý týden jezdit a dívat se jestli je nějaké nové zboží. Požadovala jsem tedy vrácení peněz, ale to mi bylo zamítnuto, že to nejde. Prosím o sdělení, jestli opravdu nemůžu svoji reklamaci vyřešit vrácením peněz za reklamované zboží

děkuji

Renata Frodlová


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2014 14:07, před 10 lety

Zákon zná jako řešení reklamace pouze opravu, výměnu, slevu z kupní ceny nebo odstoupení. Výměnou se rozumí dodání stejného výrobku, nelze spotřebitele zavázat k tomu, aby si vybral jiné zboží, pokud s tím nesouhlasí. Není-li možné provést výměnu zboží za stejný kus, má spotřebitel právo na vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.10.2014 10:45, před 10 lety

Dobrý den, paní Frodlová,

Viz naše e-mailová komunikace, na základě odborného posudku prodejci vždy náleží právo posoudit, jaký postup je u reklamované obuvi přiměřený závadě a ceně obuvi. Rozhodnutí o výsledku reklamačního řízení přiměřené závadě obuvi bylo vyměnit za stejnou, případně jinou – což jsme Vám také nabídli.

Tímto je reklamační řízení považováno za ukončené, pro obuv se můžete kdykoli stavit na zlínské pobočce. Více v e-mailu.

Děkujeme za pochopení a přeji příjemný den.

Za Shoebox CZ s.r.o.,

Ondřej Kohút

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 16:39, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, stížnost tímto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.