Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
byla mi uznaná reklamace obuvi SAP kód: VJRAPBQ-42, cena 1450, brand: VAN, název zboží AUTHENTIC, 42 na prodejně ve Zlíně, obchodní centrum Zlaté jablko. Bylo mi řečeno, že si můžeme vybrat místo toho jiné zboží, ale bohužel se mi nic nelíbilo. Protože to mám do tohoto obchodního centra z bydliště 70 km, nemůžu každý týden jezdit a dívat se jestli je nějaké nové zboží. Požadovala jsem tedy vrácení peněz, ale to mi bylo zamítnuto, že to nejde. Prosím o sdělení, jestli opravdu nemůžu svoji reklamaci vyřešit vrácením peněz za reklamované zboží
děkuji
Renata Frodlová
vrácení peněz
|
Tweet |
Zákon zná jako řešení reklamace pouze opravu, výměnu, slevu z kupní ceny nebo odstoupení. Výměnou se rozumí dodání stejného výrobku, nelze spotřebitele zavázat k tomu, aby si vybral jiné zboží, pokud s tím nesouhlasí. Není-li možné provést výměnu zboží za stejný kus, má spotřebitel právo na vrácení peněz.
Dobrý den, paní Frodlová,
Viz naše e-mailová komunikace, na základě odborného posudku prodejci vždy náleží právo posoudit, jaký postup je u reklamované obuvi přiměřený závadě a ceně obuvi. Rozhodnutí o výsledku reklamačního řízení přiměřené závadě obuvi bylo vyměnit za stejnou, případně jinou – což jsme Vám také nabídli.
Tímto je reklamační řízení považováno za ukončené, pro obuv se můžete kdykoli stavit na zlínské pobočce. Více v e-mailu.
Děkujeme za pochopení a přeji příjemný den.
Za Shoebox CZ s.r.o.,
Ondřej Kohút
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, stížnost tímto uzavíráme.