Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#46333Vrácení platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2020, před 4 lety

Petr Zelmanovič

Znění stížnosti

Zaplatil jsem omylem přes QR kód dne 26.10.2020 na Váš účet 2600285563/2010 částku 718,-Kč, VS 163784942. Prosím o vrácení částky zpět na můj účet nebo kontaktování a domluvení dalšího postupu. Platba měla být ve prospěch fy Net Space s.r.o., Příjemce platby není ochoten na výzvu Equa bank platbu vrátit.
Děkuji, Petr Zelmanovič


Požadované řešení

Vrácení platby zpět na můj účet č. 1021063208/6100.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2020 16:51, před 4 lety

Pokud spotřebitel omylem zaslal peněžní prostředky na nesprávný bankovní účet, měl by vyzvat majitele tohoto účtu k vrácení platby (příjemce platby se bezdůvodně obohatil a má tedy povinnost bezdůvodné obohacení vydat zpět). Pokud příjemce platby peněžní prostředky nevrátí ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzval, může spotřebitel žádat navíc zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.