Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
mám úplně stejný problém jako všichni z Vás, já jen udělal to že jsem zboží nezaplatil a nechal ho poslat na dobírku. Přišla mi od nich i faktura.
DĚKUJEME ZA VAŠI OBJEDNÁVKU!
Tímto e-mailem potvrzujeme, že jsme Vaši objednávku v pořádku přijali a zasíláme upřesňující informace. Prosíme, zkontrolujte si vyplněné údaje a v případě změn nás kontaktujte.
Jestliže jste objednali více produktů, objednávka bude odeslána kompletně.
O dalším průběhu objednávky (expedici) Vás budeme informovat e-mailem.
V případě, že byste si však Vaši objednávku rozmysleli nebo ji nemohli z nějakého důvodu převzít, žádáme Vás, abyste nás neprodleně informovali.
-------------------------------------------------------------------------
Dobrý den,
Vaši objednávku 20200799 v tento okamžik připravujeme k vyskladnění a odeslání přepravci.
Jakmile se změní status budeme Vás o tomto obratem informovat.
Elektro v Praze
Přeji hezký den,
Jan
vedoucí distribuce
--------------------------------------------------------------------------
Dobrý den Vaše objednávka 20200799 provedená dne 09.11.2020 21:30:24 z eshopu
Elektro v Praze byla právě předána dopravci a bude Vám doručena.
Hezký den,
Karel Bláha
SPEDICE
Pokud by někdo z Vás požadoval moji fakturu na svědčení, tak ji rád poskytnu. lukas-duha@seznam.cz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.