Počet nahlášených stížností: | 54 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V prodejně Asko v jsem v únoru 2014 zakoupila černou koženou postel se stříbrnou sponou v čele postele.Postel jsem sestavila až září 2014,po 14 dnech užívání postele jsem se o onu stříbrnou sponu celkem dost pořezala.Spona byla nezbroušená,ostrá jako břitva.Nemohla jsem do práce a byla na nemocenské.Ruka se zhojila až po měsíci.Postel jsem byla reklamovat a požadovala odškodnění za dobu co jsem nemohla do zaměstnání.Na prodejně mi řekli,že mi postel můžou maximálně vyměnit.Postel mám jinou,ale s úplně stejným problémem,opět ji zdobí nebezpečná-ostrá spona.
Postel ARTE 160x200,1005960.0
Chci aby výrobce nebo prodejce odstranil nebezpečnou vadu postele a žádam kompenzaci za úraz a období co jsem nemohla do zaměstnání.
|
Tweet |
Zákon o obecné bezpečnosti výrobků stanovuje podmínky, kdy se výrobek považuje za bezpečný. Nebezpečným výrobkem je každý výrobek, který nevyhovuje požadavkům na bezpečný výrobek podle zákona o obecné bezpečnosti výrobků. Dozor nad tímto zákonem vykonává v této oblasti České obchodní inspekce, kde spotřebitelka může dát.
Při újmě na zdraví škůdce odčiní újmu poškozeného peněžitou náhradou, vyvažující plně vytrpěné bolesti a další nemajetkové újmy. Mezi vadou výrobku a újmou na zdraví musí být dána příčinná souvislost.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.