Společnost


ASKO - NÁBYTEK,spol.s r.o.

Počet nahlášených stížností:54
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#4634Nebezpečný výrobek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 24 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2014, před 10 lety

Michal Simča

Znění stížnosti

V prodejně Asko v jsem v únoru 2014 zakoupila černou koženou postel se stříbrnou sponou v čele postele.Postel jsem sestavila až září 2014,po 14 dnech užívání postele jsem se o onu stříbrnou sponu celkem dost pořezala.Spona byla nezbroušená,ostrá jako břitva.Nemohla jsem do práce a byla na nemocenské.Ruka se zhojila až po měsíci.Postel jsem byla reklamovat a požadovala odškodnění za dobu co jsem nemohla do zaměstnání.Na prodejně mi řekli,že mi postel můžou maximálně vyměnit.Postel mám jinou,ale s úplně stejným problémem,opět ji zdobí nebezpečná-ostrá spona.


Produkt

Postel ARTE 160x200,1005960.0


Požadované řešení

Chci aby výrobce nebo prodejce odstranil nebezpečnou vadu postele a žádam kompenzaci za úraz a období co jsem nemohla do zaměstnání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2014 15:15, před 10 lety

Zákon o obecné bezpečnosti výrobků stanovuje podmínky, kdy se výrobek považuje za bezpečný. Nebezpečným výrobkem je každý výrobek, který nevyhovuje požadavkům na bezpečný výrobek podle zákona o obecné bezpečnosti výrobků. Dozor nad tímto zákonem vykonává v této oblasti České obchodní inspekce, kde spotřebitelka může dát.

Při újmě na zdraví škůdce odčiní újmu poškozeného peněžitou náhradou, vyvažující plně vytrpěné bolesti a další nemajetkové újmy. Mezi vadou výrobku a újmou na zdraví musí být dána příčinná souvislost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2015 16:42, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.