Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Jedná o nedoručení balíku č.DR9047295106C.Dnes 20.11.2020 mě měla česká pošta doručit daný balík.Přesto,že je zaplacen balík do ruka,kdy celý den byla paní doma,se náhle objevil balík na poště.Ani to že je balík na dobírku nedonutil českou poštu k tomu aby ho doručil.Není to poprvé a mě utíká zisk s tohoto balíku.Když volám na číslo uvedené emailu,tak na poště 61800,ho nikdo nebere,jak mám tedy postupovat dál.Samozřejmě,si ho muhu vyzvednout na poště,ale proč když je to balík do ruky.Děkuji za odpověď,ale tuto situaci vydím neřešitelnou,prostě česká pošta nebo její zaměstnanci si dělají co chtějí.Přeji hezký den.Svoboda.
číslo balíku:DR9047295106C
Opět doručit balík nejbližší pracovní den.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.