Společnost


INSTARY MORAVIA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4635Nevyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2014, před 10 lety

Pavel Holubec

Znění stížnosti

Dne 22. 12. 2011 jsem u uvedené společnosti zakoupil krbová kamna zn. Invicta Carolo. Přibližně po 2 letech začala krbová kamna při roztápění zapáchat. Věc jsme konzultovali s kominíkem, jedná se o zápach barvy na kamnech, toto je i laicky z kamen cítit. Pokušeli jsme se oslovit společnost, ale na e-maily nikdo nereaguje, doporučené dopisy se z dané adresy vrací zpět. V obchodním rejstříku firma i nadále existuje. V současné době nevíme, jak s reklamací postupovat. Reklamační doba u tohoto výrobku je 5 let.


Produkt

Invicta Carolo, krbová kamna, antracitová barva


Požadované řešení

Vrátit peníze, v daný výrobek jsem ztratil důvěru. Nevěřím, že se to nebude znovu po letech opakovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2014 14:40, před 10 lety

V tomto případě je důležité, zda je prodloužená záruka spojena s konkrétními podmínkami, které jsou součástí smlouvy. Pokud ne, použije se zákonná úprava § 19 zákona o ochraně spotřebitele, který stanoví, že reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou (volba mezi právem na výměnu a odstoupením od smlouvy, případně právo na přiměřenou slevu). Uplatnil-li spotřebitel reklamaci v souladu s reklamačním řádem, případně na adresu sídla společnosti, reklamace se považuje za uplatněnou i v případě, že si společnost poštu nepřevzala.
Dle obchodního rejstříku se jedná o aktivní subjekt. Není-li reklamace vyřízena v zákonem stanovené lhůtě, může spotřebitel podat podnět České obchodní inspekci, která může podnikateli uložit pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2014 12:42, před 10 lety

S uvedeným subjektem se nám nepodařilo navázat kontakt. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.