Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22. 12. 2011 jsem u uvedené společnosti zakoupil krbová kamna zn. Invicta Carolo. Přibližně po 2 letech začala krbová kamna při roztápění zapáchat. Věc jsme konzultovali s kominíkem, jedná se o zápach barvy na kamnech, toto je i laicky z kamen cítit. Pokušeli jsme se oslovit společnost, ale na e-maily nikdo nereaguje, doporučené dopisy se z dané adresy vrací zpět. V obchodním rejstříku firma i nadále existuje. V současné době nevíme, jak s reklamací postupovat. Reklamační doba u tohoto výrobku je 5 let.
Invicta Carolo, krbová kamna, antracitová barva
Vrátit peníze, v daný výrobek jsem ztratil důvěru. Nevěřím, že se to nebude znovu po letech opakovat.
|
Tweet |
V tomto případě je důležité, zda je prodloužená záruka spojena s konkrétními podmínkami, které jsou součástí smlouvy. Pokud ne, použije se zákonná úprava § 19 zákona o ochraně spotřebitele, který stanoví, že reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou (volba mezi právem na výměnu a odstoupením od smlouvy, případně právo na přiměřenou slevu). Uplatnil-li spotřebitel reklamaci v souladu s reklamačním řádem, případně na adresu sídla společnosti, reklamace se považuje za uplatněnou i v případě, že si společnost poštu nepřevzala.
Dle obchodního rejstříku se jedná o aktivní subjekt. Není-li reklamace vyřízena v zákonem stanovené lhůtě, může spotřebitel podat podnět České obchodní inspekci, která může podnikateli uložit pokutu.
S uvedeným subjektem se nám nepodařilo navázat kontakt. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít.