Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12. 9. 2020 jsem na internetovém obchodě www.fashionlu.cz uskutečnila objednávku ve výši 705 Kč. Do dnešního dne jsem zboží neobdržela, ani vrácení peněz po odstoupení od kupní smlouvy. Ze str. paní Opltové, která je vedena jako provozovatelka obchodu (+ dalšího obchodu unifashion.cz) mi byla pouze zaslaná na intenzivní volání SMS z tel. č. 728 979 035 "Dobrý den, peníze se vrací do 7-12 dnů dle zakona." Od té doby opět bez komunikace.
3x dětská mikina, 1x dětské tričko, 6x. rouška - mohu zaslat seznam e-mailem
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může spotřebitelka využít i před doručením zboží), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.