Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
formou SMS jste mě oznámili o převzetí a doručení balíčku, žádný balíček jsem si neobjednal, některé nabídky prohlížím ale nepotvrdím a tím neobjednám. Od vás bych čekal úplnou informaci o jaké zboží nebo co jde a hlavně společnost nebo firmu. Na základě těchto neúplných informací vám dávám tímto na vědomí že žádný takový balíček nepřevezmu. Vaněčka Jaromír Na Orátě 498 Hlubočky
Českou poštu mám rád a jsem s jejími službami spokojen, tak prosím nekažte její dobré jméno.
s vašim dovolením, žádné nejsou jak jsem výše uvedl.
NEZASÍLAT neúplné informace
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.