Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, společnost Slevomat mi vrátila finance za zrušený pobyt na nefunkční platební kartu. Společnost mi neustále tvrdí, že peníze se jim finance nevratily a zůstaly u moji bývalé banky. Banka (česká spořitelna) Vše několikrát prověřila, ovšem peníze nenalezla a sdělili mi,že finance se musely vrátit zpět Slevomatu. Slevomat mi poslal poslední vyjádření, ze pro mě nemohou udělat více. Nemám tedy ani finance, ani voucher na pobyt (ten mezitím zrušili). Jedná se o částku 5700 Kč. Jak mohu dále postupovat? Děkuji, B. Tempirova.
Zrušený voucher
Vrácení financí.
|
Tweet |
Pokud společnost tvrdí, že spotřebitelce peněžní prostředky vrátila, musí také toto své tvrzení doložit. Spotřebitelce doporučujeme, aby společnost opětovně vyzvala k vrácení peněžních prostředků a upozornila ji, že pokud tak neučiní ve spotřebitelkou stanovené lhůtě (například 7 dnů), bude spotřebitelka navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Hezký den, paní Tempírová-Kotrlá,
pečlivě jsem si prostudovala celou komunikaci mezi Vámi a mými kolegy. Částka za pobyt Vám z naší strany byla navrácena, též jsme Vám poskytli veškeré údaje k dané platbě, dle kterých banka musí být schopna platbu dohledat, tedy potvrzení o navrácení finančních prostředků a posléze ARN kód.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
Eliška Kronďáková, Slevomat.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: