Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#46357Zápach cigaretového kouře v prodejně ze skladu potravin

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2020, před 4 lety

Blažena Urbančíková

Znění stížnosti

V prodejně Penny Bzenec , kam chodím pravidelně nakupovat, se poslední dobou často stává, že při procházení prodejny cítit silně cigaretový kouř.
Myslím, že je to nejen nevhodné, ale i proti hygienickým předpisům, aby zaměstnanci prodejnou kouřili ve skladu potravin. Navíc vrata mezi skladem a prodejnou jsou stále dokořán otevřená.Bylo by dobré vymezit prodavačům místo na kouření mimo sklad , ( kde je uloženo i pečivo a jiné čerstvé zboží )a připomenout jim skutečnost, že mezi potravinami je zákaz kouření !!! Jak jsem zjistila, hodně lidem to vadí !
Ráda v prodejně nakupuji a nechtěla bych kvůli tomuhle skončit.


Požadované řešení

Podle mne by stačila kontrola a napomenutí, protože je to určitě nešvar jen několika jedinců.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2020 13:57, před 4 lety

Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin, která obsahovala výslovný zákaz kouření v prodejnách, se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2020 10:26, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.