Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#46363Nedodání výhry a následná nekomunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2020, před 4 lety

Karel Pavelek

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 8.10.2020 mi Alza na FCB napsala, že jsem vyhrál kartáček od Philipsu. Poslal jsem jim kontakt na mě. Po cca 14 dnech jsem jim napsal, jestli není někde problém, že výhra nedorazila. Odpověď od Alzy byl, že to řeší firma Nescafé. Po dalších 14 dnech výhra stále nedorazila. Kontaktoval jsem opět Alzu (jelikož soutěž vyhlásila a čekal jsem, že je v jejím zájmu, aby zákazník, který se soutěže účastnil byl spokojený) - opět bez odpovědi. Psal jsem mail jak p. F. H. tak i na facebook@alza.cz. Vše bez odezvy. Následně jsem volal na jejich zákaznickou linku, kde mi řekli, že tam vidí mé dotazy a že mě budou kontaktovat. Do dnešního dne (opět cca 14 dní) se mi už z Alzy nikdo neozval a nekomunikují. Kontaktoval jsem i další dva výherce. Jeden mi napsal, že výhru obdržel po cca 10 dnech od oznámení, že je výherce. Další výherce výhru bohužel také neobdržel.


Produkt

Philips Conicare Diamond Clean


Požadované řešení

Zaslání výhry. Nějaká reakce Alzy.cz - omluva, že jsem nic nevyhrál - nedopatření atd.....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 16:28, před 4 lety

Výhru ze hry není možné v daném případě vymáhat dle § 2874 občanského zákoníku (jedné se o tzv. naturální obligaci). Pokud hra souvisela s nabízením výrobků společnosti a společnost by výhru neudělila nebo by neudělila za výhru odpovídající náhradu, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2020 14:54, před 4 lety

Spotřebitel nás kontaktoval s informací, že situace by již měla být vyřešena. Stížnost na něj proto přeřazujeme, aby měl možnost reagovat a případ uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.11.2020 15:07, před 4 lety


Karel Pavelek

Dobrý den,

po Vámi zaslané urgenci na Alzu, mě následující pracovní den Alza.cz kontaktovala mailem s omluvou a vysvětlením, že výhru zaslali někomu jinému a že mi výhru zašlou na své náklady. Nabídli mi i jako kompenzaci za tyto starosti mluvícího plyšového Alzáka. Výhru mi zaslali na mnou zadanou prodejnu po 6 dnech.

Moc děkuji za Vaší ochotu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2020 15:13, před 4 lety

Děkujeme za zprávu a vzhledem k vyjádření spotřebitele stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.