Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#46364Neoprávněně namarkovane položky 2x

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2020, před 4 lety

Oksana Horachkova

Znění stížnosti

Dobrý den,na prodejně v Jablonci/Nisou,byli mě namarkovany 2x stejne položky,ktere jsem nekupovala.Nakup stál přes 4tis.,tak jsem nebyla schopná to zkontrolovat na místě. Lidl má kamery system,takže je možné dohledat,neoprávněne namarkovane zboží které je velikostně obrovské,tak lehce prokazu podvod.Obracela jsem se na prodejnu.Bylo mí doporučeno volat na klijentskou linku. Účtenku mám, bude tam kód prodavačky co to spusovila. Jelikož mame ochranu osobních údajů,tak vedoucí mi nemohl poskytnout informace.Není poprvé co jsem zjistila podvodné markovani.Tak prosím slušne o řešení problémů. Dekuji O.H


Produkt

2x polštař, (kod) zboží z učtenky 319938 ,uvedená částka je 598 kč. Číslo učtenky 05040.


Požadované řešení

Prosím provést kontrolu všech údajů a vrátit mně částku, kterou jsem zaplatila za ,neexistující pro mne zboží,(podvod)prodavačky,a propustit tuto osobu. Jelikož mně nikdo neposkytne údaje o její identitě. Abych zase nedošlo k okrádání zákazníků. NAKUPUJÍ v Lidlu ráda, tak prosím o vyřešení mě stížnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 16:04, před 4 lety

V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitelka zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2020 14:04, před 4 lety

Dobrý den, paní Korachová,
v případě, že došlo k chybě při markování, obracejte se prosím rovnou buď na naši zákaznickou linku, nebo přijďte do prodejny s účtenkou bezprostředně poté, co chybu v markování objevíte. Takto zpětně nelze dohledávat chybné markování.

Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2021 17:31, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2021 12:19, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.