Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46365Platba přes internet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2020, před 4 lety

Eva Žizková

Znění stížnosti

Omylem jsem se dostala na stránky této společnosti a po kliknutí už ani nevím na co mi to zařídili u O2 platbu přes internet 99 Kč na týden . Okamžitě jsem to u společnosti zrušila, oni mi to hned potvrdili , nicméně platba přes internet byla v posledním vyúčtování inkasována.
Dnes jsem se chtěla informovat na jejich stránkách co vlastně nabízejí a znova mě přihlásili za 99.- na týden. Hned jsem to zrušila ale obávám se že v příštím účtu bude zase tato platba . Chtěla bych vědět zda je možné takto jednoduše nastavit platbu přes internet ,aniž by zákazník se k jejich službám závazně přihlásil. Děkuji za prošetření a informaci.


Požadované řešení

Vrácení Kč 99.- která byla zinkasována a a zrušit novou která byla zavedena dnes.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 16:12, před 4 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2020 10:24, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.