Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.9.2014 jsme si na www.svatebniromance.cz objednali 85 ks svatebních oznámení a obálek. Potřebovali jsme, aby byla vyhotovená objednávka doručena na naši adresu do 4.10.2014. Obchod ve svých dodacích podmínkách i u vybraného oznámení garantoval expedici do 3 dnů od zaplacení.
Hned druhý den po zadání objednávky s námi obchod začal ladit grafický návrh. Zhruba po týdnu jsme návrh odsouhlasili, načež nás obchod vyzval k zaplacení. Dne 22.9.2014 jsme platbu ve výši 3350,-Kč provedli. Následující den přišlo z obchodu potvrzení, že platba dorazila. Od této chvíle s námi ale obchod přestal komunikovat. Na email s dotazem, zda stihnou zakázku do požadovaného termínu zhotovit, nikdo neodpovídal. Telefon nikdo nezvedal (pokoušeli jsme se dovolat i 10krát denně). Tři dny před vypršením požadovaného termínu dodání jsme poslali další email, ve kterém jsme již ze zoufalství nabízeli, ať nám pošlou alespoň vytisklé oznámení, že si jej sami přeložíme a obvážeme mašlí. Druhý den se obchod konečně ozval a omlouval se, že termín nestihne dodžet a že nám oznámení pošle do nadcházející středy. Na to jsme reagovali okamžitým zrušením objednávky a požadavkem na vrácení kupní ceny. Od té chvíle s námi obchod opět nekomunikuje, telefon nikdo nezvedá.
85 ks svatebních oznámení č. 2 (www.svatebniromance.cz/455,cz_svatebni-oznameni-2.html) + 85 ks obálek + 15 ks pozvánek ke stolu
Vrácení peněz ve výši 3350,-Kč
|
Tweet |
Byla-li ve smlouvě ujednána přesná doba plnění a vyplývá-li ze smlouvy nebo z povahy závazku, že věřitel nemá na opožděném plnění zájem, zaniká závazek počátkem prodlení dlužníka, ledaže věřitel dlužníku bez zbytečného odkladu oznámí, že na splnění smlouvy trvá.
Pokud by spotřebitel nemohl prokázat, že byla ujednána doba plnění nejpozději do 4.10.2014, uplatnilo by se znění obchodních podmínek, kdy by spotřebitel mohl po uplynutí 3denní lhůty oznámit společnosti, že jí poskytuje dodatečnou lhůtu k plnění a že ji již neprodlouží. V takovém případě platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Odstoupením se smlouva ruší a strany jsou povinné vrátit si to, co si plnily.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit. Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.