Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#46378Katastrofalni rychlost internetu oproti smluvene rychlosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2020, před 4 lety

Jan Babacek

Znění stížnosti

Dobry den,
rad bych timto vyjadril absolutni nespokojenost se sluzbou internet v mobilu, kterou vyuzivam na svem mobilnim cisle 737 817 248 u Vasi spolecnosti. V soucasne dobe vyuzivam tarif - MUJ SVOBODNY TARIF M A NEOMEZENA DATA SD. Dle tarifu uplatnuji 20GB s plnou rychlosti a po vycerpani by mela byt zbyvajici neomezena data s rychlosti 3 Mbit/s.

V uplynulych dvou tydnech jsem z duvodu predeslych problemu s rychlosti internetu nekolikrat provedl test rychlosti internetu a ve vsech pripadech je rychlost hluboko pod 3 Mbit/s.

Samozrejme mohu poskytnout print-screen vysledku testu.
Byl bych velice rad, kdyby mne nektery z vasich pracovniku co mozna nejdrive kontaktoval na vyse zminenem cisle a celou zalezitost vyresil. V opacnem pripade bych byl nucen sluzbu okamzite ukoncit.

S pozdravem
Jan Babacek


Produkt

Nedodrzena rychlost internetu v mobilu dle tarifu


Požadované řešení

Okamzite zvyseni rychlosti internetu v mobilu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2020 16:01, před 4 lety

Pokud nebyla spotřebiteli poskytnuta služba ve sjednané kvalitě, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.