Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
rad bych timto vyjadril absolutni nespokojenost se sluzbou internet v mobilu, kterou vyuzivam na svem mobilnim cisle 737 817 248 u Vasi spolecnosti. V soucasne dobe vyuzivam tarif - MUJ SVOBODNY TARIF M A NEOMEZENA DATA SD. Dle tarifu uplatnuji 20GB s plnou rychlosti a po vycerpani by mela byt zbyvajici neomezena data s rychlosti 3 Mbit/s.
V uplynulych dvou tydnech jsem z duvodu predeslych problemu s rychlosti internetu nekolikrat provedl test rychlosti internetu a ve vsech pripadech je rychlost hluboko pod 3 Mbit/s.
Samozrejme mohu poskytnout print-screen vysledku testu.
Byl bych velice rad, kdyby mne nektery z vasich pracovniku co mozna nejdrive kontaktoval na vyse zminenem cisle a celou zalezitost vyresil. V opacnem pripade bych byl nucen sluzbu okamzite ukoncit.
S pozdravem
Jan Babacek
Nedodrzena rychlost internetu v mobilu dle tarifu
Okamzite zvyseni rychlosti internetu v mobilu.
|
Tweet |
Pokud nebyla spotřebiteli poskytnuta služba ve sjednané kvalitě, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.