Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#4638Chyba pokladní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 29 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2014, před 10 lety

Renata Novotná

Znění stížnosti

Dnes jsem v obchodu Tesco ihned po zaplacení upozornila slečnu pokladní, že mi vrátila o 100,-Kč méně. Došlo k tomu tak, že na kasu napsala ode mne přijatou částku o 100,-Kč nižší. Dala jsem jí 523,-Kč a ona zapsala 423,-Kč. Okamžitě uznala svou chybu, věděla, že jsem jí platila pětistovkou a požádala mne, abych šla na informace, že tam mi 100,-Kč vrátí. Na moji otázku z čeho to poznají, řekla, že to budou vědět. Nikam nezavolala.
Paní z informací volala na jedno číslo, pak na druhé. A že prý mám vydržet 10-15 minut, než spočítají kasu. Hlavní pokladní vysvětlovala, že ač slečna pokladní o své chybě ví a uznává ji, svoji stokorunu nedostanu dříve, než všechno spočtou!
No zkrátím to, trvalo to celé přesně 40 minut!!!! A vrchol byl ten, že mi paní z informací podávala moji stovku beze slova natož jakéhokoli odškodnění. Po mém dotazu, kde si mohu stěžovat na jejich postup, mi paní z informací nabízela služební telefon, že mohu zavolat manažerce. Neměla jsem už čas ani sílu vše znovu řešit a opakovat.
Takže mohu shrnout, že v Tescu mne dnes okradli o 40 minut času a nedočkala jsem se žádné kompenzace.

Nechápu, že jsem své peníze nemohla dostat hned, formality si měli vyřešit sami bez zbytečného zdržování zákazníka.
I když - mohu být ráda, že slečna pokladní neměla manko, protože to by mi pak vlastně nevrátili NIC, že????? Ani nechci domýšlet...


Produkt

Špatně zapsaná přijatá částka od zákazníka


Požadované řešení

Kompenzace 40 minut zcela zbytečného čekání na moje vlastní peníze!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2014 13:38, před 10 lety

V tomto případě měla spotřebitelka právo na vrácení bezdůvodného obohacení, které ji bylo vydáno. Na této skutečnosti by nezměnila nic okolnost, pokud by stav kasy neodpovídal prodejům, bylo-li prokázáno, že k bezdůvodnému obohacení na straně společnosti na úkor spotřebitelky došlo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 10:03, před 10 lety

Společnost Tesco Stores ČR a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.