Společnost


Benefit investment a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46384Neseriózní chování a činnost, respektive nečinnost pojišťovacího zprostředkovatele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2020, před 4 lety

Jakub Pinkas

Znění stížnosti

Dobrý den, rád bych si stěžoval na neseriózní chování a činnost, respektive NEČINOST, Vašeho pojišťovacího zprostředkovatele p. Marka Jakla, při vyřizování plnění z pojistné smlouvy.
8.8.2020 se mi přihodil úraz, který jsem mu 17.září telefonicky nahlásil a následně mu emailem poslal veškeré vyžádané dokumenty.
P. Markem Jaklem jsem byl OBELHÁN, že vše vyřídí a nahlásí na Generali - Českou
pojišťovnu.
Dnes, 6.11.2020 jsem osobně navštívil Generali - Českou pojišťovnu ve Frýdku – Místku. Tam mi bylo p. Mališovou sděleno, že poslední záznam, kdy při zastoupení mé osoby, s pojišťovnou p. Jakl jednal, byl proveden v roce 2018 při sjednání úrazového pojištění.
Vše potřebné, jsem si tedy dnes vyřídil sám.
Má spokojenost a důvěra, vůči vaší společnosti, důsledkem chování, lží a nezodpovědnosti p.Jakla klesla na nulu!
Usuzuji, že etický kodex, na kterém Vaší společnosti tolik záleží, jak uvádíte na svých webovkách, p. Jaklovi nic neříká.
Doporučuji udělat opatření, aby k tomuto neprofesionálnímu chování již ve Vaší firmě nedocházelo.
Potěšilo by mne, kdybyste mne s vaším dalším postupem seznámili.
Žádná odpověd doposud nepřišla!


Produkt

Vyřizování plnění z pojistné smlouvy.


Požadované řešení

Doporučuji udělat opatření, aby k tomuto neprofesionálnímu chování již ve Vaší firmě nedocházelo.
Potěšilo by mne, kdybyste mne s vaším dalším postupem seznámili.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2020 15:53, před 4 lety

Jelikož byl pojistný nárok spotřebitele pojišťovnou i přes pochybení zprostředkovatele uznán, pravděpodobně nevznikl v tomto vztahu žádný právně vymahatelný nárok. Z tohoto důvodu stížnost nebudeme publikovat na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Obecně platí, že zprostředkovatel má povinnost vykonávat své služby v souladu se smluvním ujednáním. Pokud bylo spotřebiteli přislíbeno, že zprostředkovatel pojistnou událost nahlásí, má v souladu s ustanovením § 3 odst. 2 písm. d) občanského zákoníku povinnost tento slib splnit. Pokud tak neučiní, jedná se o porušení jeho smluvní povinnosti a spotřebiteli může žádat náhradu škody, pokud by takovým jednáním vznikla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2021 19:14, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.