Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, rád bych si stěžoval na neseriózní chování a činnost, respektive NEČINOST, Vašeho pojišťovacího zprostředkovatele p. Marka Jakla, při vyřizování plnění z pojistné smlouvy.
8.8.2020 se mi přihodil úraz, který jsem mu 17.září telefonicky nahlásil a následně mu emailem poslal veškeré vyžádané dokumenty.
P. Markem Jaklem jsem byl OBELHÁN, že vše vyřídí a nahlásí na Generali - Českou
pojišťovnu.
Dnes, 6.11.2020 jsem osobně navštívil Generali - Českou pojišťovnu ve Frýdku – Místku. Tam mi bylo p. Mališovou sděleno, že poslední záznam, kdy při zastoupení mé osoby, s pojišťovnou p. Jakl jednal, byl proveden v roce 2018 při sjednání úrazového pojištění.
Vše potřebné, jsem si tedy dnes vyřídil sám.
Má spokojenost a důvěra, vůči vaší společnosti, důsledkem chování, lží a nezodpovědnosti p.Jakla klesla na nulu!
Usuzuji, že etický kodex, na kterém Vaší společnosti tolik záleží, jak uvádíte na svých webovkách, p. Jaklovi nic neříká.
Doporučuji udělat opatření, aby k tomuto neprofesionálnímu chování již ve Vaší firmě nedocházelo.
Potěšilo by mne, kdybyste mne s vaším dalším postupem seznámili.
Žádná odpověd doposud nepřišla!
Vyřizování plnění z pojistné smlouvy.
Doporučuji udělat opatření, aby k tomuto neprofesionálnímu chování již ve Vaší firmě nedocházelo.
Potěšilo by mne, kdybyste mne s vaším dalším postupem seznámili.
|
Tweet |
Jelikož byl pojistný nárok spotřebitele pojišťovnou i přes pochybení zprostředkovatele uznán, pravděpodobně nevznikl v tomto vztahu žádný právně vymahatelný nárok. Z tohoto důvodu stížnost nebudeme publikovat na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Obecně platí, že zprostředkovatel má povinnost vykonávat své služby v souladu se smluvním ujednáním. Pokud bylo spotřebiteli přislíbeno, že zprostředkovatel pojistnou událost nahlásí, má v souladu s ustanovením § 3 odst. 2 písm. d) občanského zákoníku povinnost tento slib splnit. Pokud tak neučiní, jedná se o porušení jeho smluvní povinnosti a spotřebiteli může žádat náhradu škody, pokud by takovým jednáním vznikla.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.