Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, ani to není stížnost, spíš dotaz. Když z vládního nařízení je v obchodě 15 m² na zákazníka, tak proč na trati České Budějovice - Praha přijede rychlík pouze se třemi vagóny a na 4 m² v kupé sedí 6 lidí?
Dekuji
Dle mého by stačilo 2 vagony přidat.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.
K dotazu můžeme pouze uvést, že České dráhy, a.s. jsou podnikajícím subjektem, který se logicky chová "tržním" způsobem. Tzn., že není-li omezen právním předpisem, nemá "ekonomický" důvod sám sebe omezovat a snižovat svou ziskovost tím, že bude zvyšovat provozní náklady zařazením další soupravy. Pokud bychom na problém nahlíželi optikou prevence ochrany veřejného zdraví, mělo by jistě smysl, aby bylo vytvořeno pro cestující co nejvíce prostoru.