Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Po diskuzi s O2 specialistou na vasi zakaznicke lince jsem nahodou objevil nevyzadanou objednavku na sluzbu o ktere jsme vubec nemluvili a kterou nepotrebuji.
Prosim o zruseni: Objednávka č. O267M3Z6
Zruseni Objednávka č. O267M3Z6
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží či službu, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.
Dobrý den,
velice mne mrzí zmíněné komplikace. Vámi uvedená objednávka je již v systému stornována. Pro úplnost sděluji, že nedošlo ani k její fyzickému odeslání, takže žádné poplatky či změny nehrozí. V případě dalších otázek nám můžete rovnou napsat na e-mail info@o2guru.cz. Rádi odpovíme na veškeré otázky.
S pozdravem
Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.