Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#46396Objednavka zalozena bez vyzadani

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2020, před 4 lety

Tomas Hibs

Znění stížnosti

Po diskuzi s O2 specialistou na vasi zakaznicke lince jsem nahodou objevil nevyzadanou objednavku na sluzbu o ktere jsme vubec nemluvili a kterou nepotrebuji.
Prosim o zruseni: Objednávka č. O267M3Z6


Požadované řešení

Zruseni Objednávka č. O267M3Z6


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2020 14:39, před 4 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží či službu, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.11.2020 13:10, před 4 lety

Dobrý den,
velice mne mrzí zmíněné komplikace. Vámi uvedená objednávka je již v systému stornována. Pro úplnost sděluji, že nedošlo ani k její fyzickému odeslání, takže žádné poplatky či změny nehrozí. V případě dalších otázek nám můžete rovnou napsat na e-mail info@o2guru.cz. Rádi odpovíme na veškeré otázky.

S pozdravem

Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2020 09:55, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2021 21:42, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.