Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#46398Uložení do parcelshopu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2020, před 4 lety

David Blažek

Znění stížnosti

Ráno přišla SMS, že doručí balíček od 9 do 11 hodin ráno. Kurýr volal až po 11, kdy jsem nebyl doma. Když jsem řekl, ať mi doveze balíček tedy následující den, řekl, že to dá do parcelshopu, že si to musím vyzvednout sám.
Na co si to tedy objednávám na určitou adresu, když po jednom pokusu a chybě ze strany kurýra to stejně hodí do parcelshopu a každý si tam musí dojít sám ???
Já jsem si zadal adresu na kterou chci dostat balíček. Nechci někde běhat a hledat, kde mi ho uložily.

Naposledy co beru přes PPL.


Produkt

Parcelshop


Požadované řešení

Dorazit včas a dovést balíček na adresu, kterou jsem si uvedl.
Více pokusů než 1 než to dají do obchodu vzdáleného několik km.
Možnost změnit dodání dne balíčku bez změny adresy (uložení do parcelshopu).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2020 13:32, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2020 18:22, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.