Společnost


My Energy s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46399Nekomunikace - nedostupný telefona mail

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2020, před 4 lety

Jan Žižka

Znění stížnosti

Dobrý den,
s ohledem na úmrtí matky, která se společností My Enargy sepsala 19.7.2018 "přihlášku k výběr. řízení na dodávku el. energie" jsem chtěl požádat o zrušení přihlášky k výběrovému řízení ...
Po zavolání na telefon uvedený v přihlášce se ozvalo, že je momentálně nedostupný a mail (info@my-energy.cz)se mi i přez opakovanou snahu vrátil jako nedoručený.
Platba za el. energii probíhala na účet firmy Rodinná energie. Tam jsem se dovolal a poté ještě zaslal mailem informaci o úmrtí "odběratele" (mojí matky, ketrý na jejich adreso došel a obdržel jsem informaci o přijetí mé žádosti a že bude předáno příslušnému oddělení k vyřízení - toto vše proběhlo 18. a 19.11.2020.


Požadované řešení

Předpokládám, že by mi mělo být oznámeno, že se tedy RUŠÍ "smlouva na odběr. el. energie" a po zrušení trvalého příkazu z účtu odběratele bude tato smlouva již neplatná a proběhne i závěrečné vzúčtování služeb.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2020 15:46, před 4 lety

Smrtí spotřebitele jako jedné ze smluvních stran zásadně zaniká i smluvní vztah, proto by nemělo být pravděpodobně nutné odvolávat zprostředkovateli plnou moc, neboť ta zanikla spolu se smrtí zmocnitele. Vzhledem k právní jistotě to lze ovšem doporučit. O tom, že došlo k zániku závazku pro úmrtí spotřebitele může stěžovatel informovat podnikatele mj. i doporučeným dopisem. Adresa sídla společnosti je Na Lánech 764, Litomyšl, PSČ 57001.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2021 23:14, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.