Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, opakovaně k vám píšu kvůli vadné přívodové hadicí k pračce Indesit .Obal pračky byl v neporušeném stavu. Ale hadice bohužel při zapojení teče.Posilala sem opakovaně fotku špatného výrobku a tím myslím hadicí a číslo objednávky.Prát potřebuju jako každý a zatím mám oči pro pláč.
pračka Indesit BWSA 61053.WSG bíla ,číslo objednávky je 1303692690
Prosím o zaslání dobrého kusů hadicí.které bude funkční.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uplatnil reklamaci v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Pokud spotřebitel obdržel poškozené zboží, je na prodávajícím, aby prokázal, že za vadu neodpovídá. Pokud tedy prodávající reklamaci zamítá, musí rovněž zdůvodnit, z jakého důvodu za poškození nedopovídá.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.