Počet nahlášených stížností: | 147 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
Kontaktuji Vás ohledně Vaší objednávky z Dubna. Dle kontrolou v interním systému bylo zjištěno, že Vám nebyla dodána položka Píst kompletní H951 – 951000008. Prosím o informaci zda máme vrátit finance za nedodané zboží nebo objednávku evidovat a po naskladnění odeslat.
Velmi se omlouvám za komplikace a přeji hezký den.
S pozdravem
D. Ř.
Účetní/Fakturační oddělení
Objedávka z dubna stále nevyřešena i když byla zaslaná zálohová faktura že už je na skladě.
Pilu už mám od loňského listopadu rozebranou a náhradní díl stále nedodán .Co dělat ? Hodit pilu do kopřiv a nebo stále čekat? Mail na ředitele nedostupný .
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pane Žihlo,
rádi bychom se Vám omluvili za prodlevu v dodání náhradního dílů. Prosím o sdělení, na jakou prodejnu má být odeslán. S pozdravem P.Chrudimský
Dobrý den , nic se nevyřešilo a povídačky že není náhradní díl pořád dokola . Hecht prostě náhradní díl nedodá.
Vzhledem ke sdělení spotřebitele přeřazujeme stížnost na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den, pane Žihlo,
situace s nedodáním náhradního dílů a tím způsobená prodleva nás velmi mrzí a rádi bychom se Vám omluvili. Prosím o sdělení, na jakou prodejnu má být odeslán.
S pozdravem Petr Vlach, vedoucí zákaznického servisu Hecht Motors.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Nedodano
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.