Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:147
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#46403Nedodané náhradní díly

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 15 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2020, před 4 lety

Luděk Žihlo

Znění stížnosti

Dobrý den,



Kontaktuji Vás ohledně Vaší objednávky z Dubna. Dle kontrolou v interním systému bylo zjištěno, že Vám nebyla dodána položka Píst kompletní H951 – 951000008. Prosím o informaci zda máme vrátit finance za nedodané zboží nebo objednávku evidovat a po naskladnění odeslat.



Velmi se omlouvám za komplikace a přeji hezký den.



S pozdravem



D. Ř.

Účetní/Fakturační oddělení


Produkt

Objedávka z dubna stále nevyřešena i když byla zaslaná zálohová faktura že už je na skladě.


Požadované řešení

Pilu už mám od loňského listopadu rozebranou a náhradní díl stále nedodán .Co dělat ? Hodit pilu do kopřiv a nebo stále čekat? Mail na ředitele nedostupný .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2020 14:07, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.11.2020 15:32, před 4 lety

Dobrý den, pane Žihlo,
rádi bychom se Vám omluvili za prodlevu v dodání náhradního dílů. Prosím o sdělení, na jakou prodejnu má být odeslán. S pozdravem P.Chrudimský

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.12.2020 10:32, před 4 lety


Luděk Žihlo

Dobrý den , nic se nevyřešilo a povídačky že není náhradní díl pořád dokola . Hecht prostě náhradní díl nedodá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2020 14:01, před 4 lety

Vzhledem ke sdělení spotřebitele přeřazujeme stížnost na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.1.2021 14:56, před 4 lety

Dobrý den, pane Žihlo,
situace s nedodáním náhradního dílů a tím způsobená prodleva nás velmi mrzí a rádi bychom se Vám omluvili. Prosím o sdělení, na jakou prodejnu má být odeslán.
S pozdravem Petr Vlach, vedoucí zákaznického servisu Hecht Motors.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2021 18:34, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.2.2021 19:30, před 4 lety


Luděk Žihlo

Nedodano

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 10:21, před 4 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.