Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#46406Dosílka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 minut 9 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2020, před 4 lety

Miroslava Mendlíková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 15.10.2020 jsem si na poště v Kyjově zaplatila roční "dosílku" ). Dosílka se měla uskutečnit od 20.10.2020 do 19.10.2021 t.j. na rok. Zaplatila jsem si ji, protože stavíme dům, bydlíme na jiné adrese než mám v OP a čekám spoustu důležitých dopisů, jelikož stavíme dům. Do dnešního dne mi nebyl doručen jediný dopis z dosílky a já si pro dopisy nestíhám chodit na poštu, když jste změnili otevírací dobu. Mám od lidí co my dopisy posílali důkaz, že se ani pošta nesnažila dopis doručit na adresu uvedenou v dosílce. Vše mám zdokumentovaná

Dále posílám stížnost na pana P. Který u Vás, rozváží balíky a ani se neobtěžuje zazvonit na barák, jestli není někdo doma, když už si tu 100,- někdy i víc zaplatím, tak očekávám, že mi balíček bude doručen domů, když jsem doma a né že si pro něj musím na poštu. Pana P. jsme několikrát nachytali v pracovní době u něj domaa to i několik hodin v kuse. Ono se to auto blbě schovává. Nejsme jediní kdo si na něj stěžuje a věřte, že nás to dost štve. A takoví, že pan P. si není ničeho vědom, že si práci plní... dejte mu do auta kamery a budete se divit, jak si pracovní povinnosti plní.

Mendlíková


Produkt

Zaplacená dosílka


Požadované řešení

Vrácení peněz, daná doručovatelka bez odměn a pokárání a doručovatel taky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2020 15:30, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.