Počet nahlášených stížností: | 64 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Ještě jsem nezažila tak sprosté jednání kurýra, jako bylo to dnešní!!! Předával mi zásilku a chtěl peníze.Sdělila jsem mu, že mám zásilku zaplacenou. Vzal ji zpět, dal do auta, nasedl a beze slova odjel.Když jsem mu asi 10x volala, vždy mě vytípl!!! Při trasování jsem zjistila, že mě nezastihl!!!! Nic podobného jsem nazažila. Nikde mi nepomohli, jen paní na zákaznické lince mi slíbila, že mi zásilku dodají zítra.Jaké to zaměstnávají hulváty?!!! Nic podobného jsem u žádné jiné společnosti nezažila, ani u pošty ne!!
Potrestání kurýra!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.