Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
7. 10. 2020 jsem si na webových stránkách https://www.vitasolaris.cz/ objednala roční balení vitamínu D zdarma jen za cenu poštovného (s uhrazením po doručení zásilky) v rámci národní zdravotnické kampaně. Firma mě již stačila telefonicky kontaktovat s nabídkami dalších produktů, objednaný vitamin D však nedorazil. Neobdržení objednávky jsem vzhledem k tomu, že šlo o produkt zdarma nijak neřešila, dnes jsem však ve schránce našla fakturu za neuhrazené poštovné se splatností do 17. 11. 2020. 2 týdny jsem byla mimo domov, proto je možné, že již faktura dorazila před nějakým časem, nicméně za zboží, které jsem neobdržela.
Roční balení vitaminu D zdarma
Nepřeji si platit poštovné za neobdržené zboží a už vůbec ne administrativní poplatek za pozdní platbu. Ráda bych kdyby firma smazala moje osobní údaje a již mě více nekontaktovala.
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Vážená paní Vašková,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovoluji si Vás informovat, že na základě Vašeho prohlášení o neobdržení zásilky produktu Vitamín D VitaSolaris byla související pohledávka stornována. Zaslané prohlášení může být použito ve věci reklamace u přepravce. Omlouváme se za způsobené potíže. Rádi bychom Vás informovali, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu a za naší strany se tak jedná o poslední kontakt.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.