Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
Dne 27.10.2020 mi operátor T-Mobile vyúčtoval níže uvedenou položku:
90309099 (SMS na speciálně zpoplatněná čísla (např. soutěže, křížovky) - 99,00 Kč Detail:27.10.2020 19:24; Počet jednotek 1 ks
Žádnou službu, která by byla zpoplatněna pomocí prémiové SMS jsem si neobjednal. Volal jsem na operátora (T-Mobile) a ten mi sdělil, že nemůže konkrétní platbu u provozovatele služby reklamovat.
Byl jsem proto nucený si službu Prémiová SMS u T-Mobile zablokovat.
Požaduji vrácení neoprávněně účtovaného poplatku 99 Kč.
Děkuji,
Požaduji vrácení neoprávněně účtovaného poplatku 99 Kč.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den, společnost ComGate payments je pouze technickým zpracovatelem řešení platby formou sms.
Je potřeba reklamovat danou částku přímo u společnosti u které platba proběhla. Pokud chcete, obraťte se na naší zákaznickou linku: telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod), můžeme reklamaci vyřešit za vás a částku vám rovnou vrátit.
Pěkný den, tým ComGate payments
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jak fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.