Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
obracím se na Vás s velmi nepříjemnou zkušeností, která se mi přihodila dne 28.11.2020 mezi 11 - 12h dopolední na jedné z Vašich obchodních poboček a to konkrétně v Tescu v Uh. Hradišti.
Poté, co jsem se obrátila na informační pult, s tím, že bych ráda vrátila dětskou čepici, setkala jsem se s neuvěřitelnou arogancí a neochotou ze strany prodavačky. Div na mě paní nevyjela, co zboží vracím, že nemám visačku s kódem (doklad od nákupu jsem smaozřejmě předložila), poté co jsem jí vysvětlila, že při samotné koupi na zboží nebyl a šla jsem tedy pro další dětskou čepici, aby paní prodavačka zboží naskenovala, se tvářila velmi neochotně a nedůvěřivě, s tím, že celý proces chvíli potrvá, ať počkám...
Po chvíli čekání, mi peníze vrátila. Na můj dotaz, proč mi vrací necelých 170 kč místo 229 Kč - kolik zboží stálo, mi zcela drze sdělila, že na lístku mám procentuální slevu na textilní zboží. Byla jsem z jejího chování natolik v šoku, že jsem pouze poděkovala, div se neomluvila a odešla.
Proč Vám to celé píši, pracuji ve výkonostním marketingu a v životě bych si nedovolila, takto s lidmi a zákazníky jednat! Následně jsem později zjistila, že na daňovém dokladu, je i další textilní zboží a to jsou dětské ponožky syna. Ale paní prodavačka bez okolků a s velkou dávkou arogance mi sdělila, že mi odečetla právě tuto čepici, ANIŽ BY MI SDĚLILA, ŽE SE SLEVA STEJNĚ TAK MŮŽE VZTAHOVAT PRÁVĚ NA JINÉ textilní zboží.
Rozumím, že je nelehká doba a na zaměstnance, obzvláště v prodejní síti je vyvíjen i ze strany zaměstnavatele velký tlak, osobně to velmi dobře znám, ale takové chování, které jsem o víkendu zažila je pro mě neakceptovatelné.
Děkuji Vám.
Monika Korvasová
Dětská zimní čepice
Nechám na úvážení ze strany vedoucího.
|
Tweet |
Je-li reklamace řešena vrácením peněžních prostředků, musí jejich výše odpovídat kupní ceně, za kterou byla věc pořízena. Případný rozdíl je bezdůvodným obohacením na straně podnikatele.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.