Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
dobrý den, moje dcera si objednala v tescu v úsí nad labem nákup na vánoce, chtěla si vyzkoušet dodávku domů, protože je taková doba. bohužel zboží bylo dodáno dříve než očekávala a v ten den nebyla doma, byla v nemocnici na kapačkách, protože je nemocná, má roztroušenou sklerózu. zboží převzal manžel
ale nekontroloval, pouze dceři sdělil, že objednávku převzal. dcera si proto objednala druhý nákup- v nemocnici ležela čtyři dny na kapačkách- po návratu zjistila, že zboží není dle objednávky ale úhrada je za celou objednávku. snažila se telefonicky vše vyřídit, ale bohužel se s ní nikdo nechce bavit a vůbec nic řešit, protože nemá dodací list, jen pokladní doklad. manžel tvrdí, že dodací list nedostal, podle množství to vypadá na celou krabici
je mi to líto, že se taková společnost chová takto a ještě k nemocnému člověku, který se nijak nemůže bránit. volala jsem i psala na tesco, ale bohužel, nic nic nic.
prosím podívejte se na tuto dodávku číslo úč.001. číslo pokladny 156,den 11.11.20, čas 8.01 hod. všude máte kamery , prosím věnujte tomu pozornost
přeji hezký den penková
nebylo dodáno - balantinka 1x, vodka 3x,sklepmistr bílý 3x, kofola 1x- obj.3x, mirinda 1x- obj.3x
zjistěte prosím, zda řidič neodevzdal zbylou krabici se zbožím, musela mu zůstat, telefonicky se nám nic nepodařilo vyřídit, paní hovořící slovensky nechtěla nic řešit ani se nepokusila cokoliv řešit, možná ani sama nemohla ale nedokázala dát ani žádný kontakt nebo jinak pomoci
|
Tweet |
Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.