Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.7.2020 jsem zaslal prostřednictvím formuláře na stránkách ČSA reklamaci tohoto znění: "Dobrý den, měli jsme u Vaší letecké společnosti zakoupeny letenky na lety z Prahy do Říma a z Říma do Prahy (viz bližší identifikace výše), které však byly kvůli pandemii onemocnění Covid 19 ze strany letecké společnosti zrušeny. Jako náhrada za zrušené lety nám byl poskytnut tzv. Elektronický doklad na dodatečné služby (dále pro zjednodušení jen "Voucher"). Naše cesta do Říma byla plánována na základě konkrétních událostí, které měly v době pobytu ve zvolené destinaci nastat, a do budoucna je tak tato cesta bezpředmětná. Jelikož v nejbližší budoucnosti i v souvislostí s pandemií onemocněním Covid 19 nehodláme nikam letět, nesouhlasíme s náhradou za zrušené lety formou voucheru. S odvoláním na Evropské nařízení o pravidlech náhrad a pomoci cestujícím v letecké dopravě žádám o vyplacení celé pořizovací ceny letenek, včetně k nim přikoupených služeb (objednávka č. 11419080008475, celková cena 15.660,- CZK). Uvedenou částku, prosím, zašlete na účet 154368238/0600 (Moneta Bank)." Tato reklamace mi byla následně potvrzena a dostala označení "Jan Trnka ECR_109359_CSA". Od té doby se však nic neděje, žádnou informaci o vyřízení či zamítnutí mé reklamace jsem nedostal.
Letenky Praha - Řím a zpět + doplňkové služby: číslo letu OK726/OK725, rezervační kód SGJUD7; číslo letenky 0642413866966
Vrácení peněz na účet 154368238/0600
|
Tweet |