Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#46444Nedodání balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2020, před 4 lety

Tereza Havelková

Znění stížnosti

Přesně podle sms mi měl být doručen balík 23.11 v rozmezí 8-14h.
Kolem 16h ten den jsem na uvedené číslo v sms panu řidiči zavolala zda na mě nezapomněl. Prý ne, že přijede. Kolem 19h jsem volala znovu jak to vypadá. Panu řidiči jsem vysvětlila že v balíku mám potřeby pro své dítě které potřebuji.
Odpověď? "Máme toho hodně". Druhý řidič v pozadí prohlásil "dnes už asi nedojedeme".
Dobře chápu, období před Vánocemi. Čekala bych informaci kdy mi tedy balík doručí. Nic nevím. Dnes 24.11 balík stále nemám. Dovolat se na Vaši linku je opravdu očistec. Nedovolala jsem se ani jednou. 4x po 25minutách na čekací lince bez výsledku. Opět jsem volala panu řidiči, který je celý den dnes nedostupný. Podle sledování je balík stále ve fázi doručování.


Produkt

Balík č. DR9582092165C


Požadované řešení

Doručujte balíky jak máte, poučení panu řidiči aby podával informace. A když si sakra zaplatím ty Vaše nehorázný peníze za balík do ruky tak ho chci do ruky. Převážně většina totiž končí na poště že prý nejsem zastižena doma. Přitom doma jsem, telefon mám dostupný,zvonek je na viditelném místě. Toto je problém který je všude. Naučte své lidi dělat práci pořádně,pokud je to nebaví ať ji nedělájí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2020 11:13, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.