Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46451Zpoždený vlak 9648 na trase Praha Masarykovo nádraží - Kralupy nad Vltavou, ze dne 24.11.2020

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2020, před 4 lety

Pavel Král

Znění stížnosti

Dne 24.11. 2020 jsem přišla v Praze Podbabě na nádraží v čase 18.10 hod a čekala na spojení z Prahy směr Kralupy nad Vltavou. Osobní vlak č. 9648 nepřijel ve stanovenou dobu, dle závazného jízdního řádu Českých drah. Nejprve bylo ohlášeno zpoždění na 10 min a stále nic. Mrzla jsem s nákupními taškami na peróně a marně čekala. Později se ozvalo hlášení o zpoždění 20 minut a nakonec bylo změněno zpoždění o 30 minut, což znamenalo, že na stanic začali přicházet lidi na další vlak. Zpožděný vlak vyjel ze stanice Podbaba o 26 minut později. Průvodčí jsem ani nesehnala, ráda bych se totiž dozvěděla, z jakého důvodu byl zrušen spoj a přijel až druhý vlak.
Chtěla bych si dále stěžovat, že ráno v 5.49 ze stanice Libčice nad Vltavou přijel osobní vlak č. 6903 na Prahu od Ústí n.L. se zpožděním 10 minut. Vlak byl narvaný a já opět nestíhala návaznost na pražskou integrovanou dopravu z Prahy 6 - Podbaba. Takže jsem vaším nedodržováním jízdního řádu přijelo o 40 minut později do práce.
Ráda bych se tímto informovala, k čemu složí závazné informace na vydaném jízním řádu Českých drah, když ČD podle něj nejezdí a komplikují pracujícím lidem v takto obtížné covidové době život ?

Pavel Král
Olga Uhlířová
Hřbitovní 789
262 66 Libčice nad Vltavou


Požadované řešení

Nechť vlaky jezdí podle závazných jízních řádů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2020 16:51, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.