Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24.11. 2020 jsem přišla v Praze Podbabě na nádraží v čase 18.10 hod a čekala na spojení z Prahy směr Kralupy nad Vltavou. Osobní vlak č. 9648 nepřijel ve stanovenou dobu, dle závazného jízdního řádu Českých drah. Nejprve bylo ohlášeno zpoždění na 10 min a stále nic. Mrzla jsem s nákupními taškami na peróně a marně čekala. Později se ozvalo hlášení o zpoždění 20 minut a nakonec bylo změněno zpoždění o 30 minut, což znamenalo, že na stanic začali přicházet lidi na další vlak. Zpožděný vlak vyjel ze stanice Podbaba o 26 minut později. Průvodčí jsem ani nesehnala, ráda bych se totiž dozvěděla, z jakého důvodu byl zrušen spoj a přijel až druhý vlak.
Chtěla bych si dále stěžovat, že ráno v 5.49 ze stanice Libčice nad Vltavou přijel osobní vlak č. 6903 na Prahu od Ústí n.L. se zpožděním 10 minut. Vlak byl narvaný a já opět nestíhala návaznost na pražskou integrovanou dopravu z Prahy 6 - Podbaba. Takže jsem vaším nedodržováním jízdního řádu přijelo o 40 minut později do práce.
Ráda bych se tímto informovala, k čemu složí závazné informace na vydaném jízním řádu Českých drah, když ČD podle něj nejezdí a komplikují pracujícím lidem v takto obtížné covidové době život ?
Pavel Král
Olga Uhlířová
Hřbitovní 789
262 66 Libčice nad Vltavou
Nechť vlaky jezdí podle závazných jízních řádů.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.