Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#46454Podvodné sliby služeb

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

26 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2020, před 4 lety

Luboš Slaný

Znění stížnosti

Dne 6.11.2020 mi volal operátor, s nabídkou poskytnutí výhodných služeb (tel. č. *)
Operátor mi nabidnul po dohodě k Tari
fu RED + , který už využívám 4 roky, k tomu mi nabídnul pevný internet doma, televizni vysílání, 2x set-box, 20gb dat v telefonu, soc.sítě zdarma za cenu 616,- Kč. Celkově tedy měsíčně 2115,- včetně Dph. Bohužel jsem souhlasil a nečekal co mě čeká. Týden jsem čekal, že se někdo ozve, bohužel nikdo se neozval. Proto jsem volal na linku Vodafonu, po 2 hodinách jsem se dovolal a nikdo o ničem nevěděl. Druhý den mi volala operatorka, abych zaplatil 10000 Kč zalohu na tyto služby, že mě bude vše zapojeno a vyřešeno. Obratem jsem se dostavil na pobočku zaplatit částku 10000 kč. Do týdne přijel mechanik zřídit zásuvku na připojení. Po té se opět nic nedělo. Dnes 24.11.2020 jsem to už nevydržel a jel jsem na pobočku Vodafonu a šel se zeptat, že se nic neděje. Zaměstnanec mi oznamil, že je to divné. Po chvíli mi řekl, že tyto služby nemám zařízené, jen internet doma. Na to jsem mu tedy odpověděl, že ho nemam prozatim jak využívat a už ho platim v měsíčním zúčtování. Pan mi teda chtěl aspon trochu pomoct a nabidnul mi routr za cenu 1900kč. Souhlasil jsem v zoufalé situaci. Začal vše vyřizovat k prodeji routru a bylo mi k tomu oznámeno, že k částce 1900 kč, budu muset zaplatit dalších 10000kč a k televiznímu vysílání 20000 vratnou zálohu. To už jsem nevydržel a chtěl kontakt na někoho z vedení. Prodejci to bylo hodně nepříjemné, předal mi tel.č. na manažerku prodejny Vodafone OD Globus Ivanovice **, že vše semnou vyřeší. Bohužel mi poprvé telefon odmítla, po dalších pokusech jsem byl neuspěšný. Závěrem bych dodal, že takové služby jsem nezažil. Zvažuji o kontaktování televiznich médii a vše zveřejnit, aby další zákazníci nebyli obelháni.


Produkt

Dne 6.11.2020 mi volal operátor, s nabídkou poskytnutí výhodných služeb (tel. č. *) Operátor mi nabidnul po dohodě k Tari fu RED + , který už využívám 4 roky, k tomu mi nabídnul pevný internet doma, televizni vysílání, 2x set-box, 20gb dat v telefonu, soc.sítě zdarma za cenu 616,- Kč. Celkově tedy měsíčně 2115,- včetně Dph. Bohužel jsem souhlasil a nečekal co mě čeká. Týden jsem čekal, že se někdo ozve, bohužel nikdo se neozval. Proto jsem volal na linku Vodafonu, po 2 hodinách jsem se dovolal a nikdo o ničem nevěděl. Druhý den mi volala operatorka, abych zaplatil 10000 Kč zalohu na tyto služby, že mě bude vše zapojeno a vyřešeno. Obratem jsem se dostavil na pobočku zaplatit částku 10000 kč. Do týdne přijel mechanik zřídit zásuvku na připojení. Po té se opět nic nedělo. Dnes 24.11.2020 jsem to už nevydržel a jel jsem na pobočku Vodafonu a šel se zeptat, že se nic neděje. Zaměstnanec mi oznamil, že je to divné. Po chvíli mi řekl, že tyto služby nemám zařízené, jen internet doma. Na to jsem mu tedy odpověděl, že ho nemam prozatim jak využívat a už ho platim v měsíčním zúčtování. Pan mi teda chtěl aspon trochu pomoct a nabidnul mi routr za cenu 1900kč. Souhlasil jsem v zoufalé situaci. Začal vše vyřizovat k prodeji routru a bylo mi k tomu oznámeno, že k částce 1900 kč, budu muset zaplatit dalších 10000kč a k televiznímu vysílání 20000 vratnou zálohu. To už jsem nevydržel a chtěl kontakt na někoho z vedení. Prodejci to bylo hodně nepříjemné, předal mi tel.č. na manažerku prodejny Vodafone OD Globus Ivanovice **, že vše semnou vyřeší. Bohužel mi poprvé telefon odmítla, po dalších pokusech jsem byl neuspěšný. Závěrem bych dodal, že takové služby jsem nezažil. Zvažuji o kontaktování televiznich médii a vše zveřejnit, aby další zákazníci nebyli obelháni


Požadované řešení

Sjednat nápravu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2020 17:51, před 4 lety

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem. Nebyla-li služba využívána, protože společnost nesplnila svůj slib spočívající v zapojení a "technickém zprovoznění" služby, jedná se o vadu na straně společnosti. V takovém případě by společnost za dobu, po kterou (oproti původní dohodě) nebylo spotřebiteli zprovozněno koncové zařízení, neměla účtovat služby, které bylo možné čerpat prostřednictvím právě tohoto nenainstalovaného koncového zařízení.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu, resp. její využtování, u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by taktéž uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu.

V případě, že společnost reklamaci/e zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Co se týče prodlení s poskytnutím služby a koncového zařízení, platí, že pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak prodávající neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.12.2020 10:32, před 4 lety

Dobrý den, pane Slaný, rádi se na tuto záležitost s Vámi podíváme. Prosím, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.12.2020 13:03, před 4 lety


Luboš Slaný

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za Váš čas a pomoc v řešení stížnosti. V rámci možností došlo k dohodě a vyřešení stížnosti od společnosti Vodafone.