Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#46460Nesprávně nastavený nový tarif

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2020, před 4 lety

Aneta Hofreiterová

Znění stížnosti

Volala mi operátorku T-mobile, z homeofficu - jedna z prvních informací, kterou mi dala, bylo, že je hovor monitorovaný. Trošku zamotaně mě ve finále informovala, že mi zřejmě bude končit tarif a tak pro mě má připravený tarif nový a popsala mi ho tak, že bych měla neomezené volání, sms a internet stávající (u mém případě teda pouze 500 MB), ale že jako Vánoční dárek mi k tomu nastaví ještě 1 GB zdarma, každý měsíc. A za tohle všechno budu platit o 20 Kč víc, než platím za současný tarif. Okamžitě následovala otázka jestli to tak teda má nastavit (respektive spíš informování, že to tak nastaví, s nejistým otazníkem na konci), na mojí otázku jaké jsou další možnosti už operátorka odpověď neznala. Dobře, vše jsem v tomto pořadí zopakovala, včetně ceny, pro upřesnění, že jsme si rozuměly správně, uznala jsem, že je to dobrá nabídka a odsouhlasila ji. Měla jsme se jen přihlásit do aplikace a potvrdit si nový tarif, který na mě čekal. Ovšem tarif nastavený v aplikaci má pouze 100 min volání a 100 sms, internet stejný a platím o 100 Kč víc, než na čem jsme se domluvily. Následné kontaktování t-mobile je katastrofa, tarif, který mi operátorka slíbila neexistuje (ale to ani můj stávající tarif nikdy neextistoval, byl "na míru") a nikdo neví co s tím dělat, odpověď - "předám to kolegovi, on se Vám ozve" - nikdo se samozřejmě neozývá, každému celý příběh musím zvlášť vysvětlovat, po každý mluvím s někým jiným a ve finále neví, co s tím. Neschopnost si monitorovaný hovor dohledat a vytáhnout. Samozřejmě chci ten tarif, který mi slečna slíbila.


Produkt

Do první stížnosti, na kterou se stále ještě nikdo neozval jsme uvedla přesně den kdy mi operátorka volala i hodinu. Bohužel to dnes z hlavy nevím.


Požadované řešení

Chtěla bych nastavit tarif, za slíbených podmínek od operátorky. Chyba je opět na straně T-mobile, jako pokaždé, když s nimi potřebuji něco řešit. A po každé je jejich jednání hrozné. Předávají si to mezi sebou, nikdo není schopen to adekvátně vyřešit a podobně. I z osobní návštěvy pobočky mám hroznou zkušenost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2020 11:29, před 4 lety

Ze stížnosti vyplývá, že spotřebitelka obdržela služby v jiné než původně sjednané jakosti, a to za jinou než původně sjednanou (vyšší) cenu. Pokud spotřebitelka s vyúčtováním služeb nesouhlasí nebo je nespokojena s kvalitou poskytované služby (zde dle popisu spotřebitelky kvalita služby neodpovídá poskytnutým předsmluvním informacím), je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Je-li během kontraktačního procesu záměrně použit nepravdivý údaj o rozhodující okolnosti, jednak může jít o tzv. nekalou obchodní praktiku (§ 4 zákona o ochraně spotřebitele), jednak může být spotřebitel uveden v omyl a namítat neplatnost uzavřené smlouvy (§ 583 občanského zákoníku).

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Vzhledem k tomu, že se jedná o anonymní stížnost a společnost odmítla spolupráci, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.